Skravletråd

Ja håper det, er fortsatt veldig redusert. Hun hadde 38,6 nå i sta:( men virker ikke særlig plaga foreløpig, og sover ute i vogna nå. Syns hun kjentes varm ut i natt, men ikke i dag tidlig så tenkte det var jeg som var varm bare.
Bra du har beholdt maten:) jeg spiste frokost, men ikke noe særlig etter det, og det hjelper jo ikke.
Nei har ikke tid til å være syk!!
Dakar lille. masse god bedring.
prøve å spise litt mer da, noe kjeks, chips?:)
Nope...for mye som skjer til det:p

Har bestilt SÅ mye og i går var postkassa tom og i dag et kjipt brev fra kirka :P
Fikk henta pakke på posten i dag da :) (reima lue jeg kjøpte på salg)

Har dere fått noe gøy?

Har bestilt SÅ mye og i går var postkassa tom og i dag et kjipt brev fra kirka :p
Fikk henta pakke på posten i dag da :) (reima lue jeg kjøpte på salg)

Har dere fått noe gøy?
skal hente 2 pakker etterpå

Men den lillelam ulltrøya var mikroskopisk i str! Bestilte 98 til lillegutt som bruker 92, tenkte det måtte være mer enn stort nok.. For liten!! Jaja da får snuppa få den etterhvert da :P

Dakar lille. masse god bedring.
prøve å spise litt mer da, noe kjeks, chips?:)
Nope...for mye som skjer til det:p
Ja uff, håper det ikke blir verre for henne.
Har drukket litt Biola og spist litt honnycorn:P mannen lager middag så får se om jeg orker.
Ikke mye som skjer her:P jeg bare HATER sykdom:P

Tror vi skal på 4mnd til uka, med fysioterapeut og noen flere babyer:) ja var på 3mnd rett før dåpen vi. Gikk helt supert, og ble bare veldig trøtt av vaksiner:) gikk det fint?

Ja skulle egentlig for en uke siden, men hun var syk :)
Håper hun her også bare blir trøtt :D
Vi har også fysio med gruppe neste uke :)

Gikk fint ja, hun gråt men gikk fort over :) hs var imponert over hvor sterk hun var i kroppen :D

Back
Topp