får ikke håpe det.Snart
Bare håper hun ikke reagerer på vaksinene![]()
har guttene gjort dt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
får ikke håpe det.Snart
Bare håper hun ikke reagerer på vaksinene![]()
Så herlig, en liten plugg da<3 hun her og ser ut som en liten plugg, men vet ikke hvor stor hun er nå da. Du har nok fløte i puppene jaHaha 3 mnd og 12 dager, hun var 7570g og 65 cm! Bolla mi![]()
Tusen takkgodt mannen er hjemme i dag iallfall
håper jeg er bra i morgen for da er jeg alene igjen.
det gjør hun helt klartHehe ja det virker sånnveldig deilig å være trygg på at hun får nok mat
![]()
Nei ikke som jeg kan huske i alle fall! Håper det går brafår ikke håpe det.
har guttene gjort dt?
Dakar lille. masse god bedring.Ja håper det, er fortsatt veldig redusert. Hun hadde 38,6 nå i stamen virker ikke særlig plaga foreløpig, og sover ute i vogna nå. Syns hun kjentes varm ut i natt, men ikke i dag tidlig så tenkte det var jeg som var varm bare.
Bra du har beholdt matenjeg spiste frokost, men ikke noe særlig etter det, og det hjelper jo ikke.
Nei har ikke tid til å være syk!!
Så herlig, en liten plugg da<3 hun her og ser ut som en liten plugg, men vet ikke hvor stor hun er nå da. Du har nok fløte i puppene jahehe
Nei ikke som jeg kan huske i alle fall! Håper det går bra
Reagerte OJ?
Ikke sant, best hvis de slipper unnaNope, ingen reaksjon. Så satser på samme med snuppa![]()
skal hente 2 pakker etterpåHar bestilt SÅ mye og i går var postkassa tom og i dag et kjipt brev fra kirka
Fikk henta pakke på posten i dag da(reima lue jeg kjøpte på salg)
Har dere fått noe gøy?
Hva daskal hente 2 pakker etterpå
Gikk det fint?Snuppa dykket under i dag forresten![]()
Ja uff, håper det ikke blir verre for henne.Dakar lille. masse god bedring.
prøve å spise litt mer da, noe kjeks, chips?
Nope...for mye som skjer til det![]()
Tror vi skal på 4mnd til uka, med fysioterapeut og noen flere babyerHihi ja det er herlignår skal dere på kontroll? Vært på 3 mnd?
Tror vi skal på 4mnd til uka, med fysioterapeut og noen flere babyerja var på 3mnd rett før dåpen vi. Gikk helt supert, og ble bare veldig trøtt av vaksiner
gikk det fint?