Skravletråd

Så praktisk :D Vi har plass til 10 rundt bordet så vi må nok låne et bord :) Har heldigvis stor stue :) Vi var jo nærmere 20 i helgen og det gikk fint det. Vi blir i alle fall 5 ekstra i dåpen men det er jo ikke mer enn vi pleier å ha i bursdagene til ungene.. Det er ikke alle som sitter på rumpa hele tiden så det pleier å gå kjempefint og vi har stor sofa med bord til så folk kan også sitte der. Går fint! Orker ikke leie lokale igjen selv om det var kjempehyggelig sist altså :) Med storebror var vi hjemme hos svigers, men da bodde vi i liten leilighet :)

Vi skal også ha dåp ja :)
Så kjekt å ha plass til alle hjemme :) høres ut som om dere har stoort hus :D

God morgen! Har dere sovet godt og hva skal dere i dag?
Ja, sovet godt :D lille sov fra 21.30 til 01.30 og våkna for mat igjen kl 05.30 :D dytta i smokken en gang i mellom der :) snakk om melkelekkasje hos meg :P hva med dere?

Ingen planer. Har vært ute å trilla tur og skal gjøre litt husarbeid :)

Så kjekt å ha plass til alle hjemme :) høres ut som om dere har stoort hus :D

Det er ikke såå stort altså :P Men stua er ganske stor :) Og litt av grunnen til at jeg vil drøye det litt er at vi har jo stor hage og håper på fint vær så vi kan være litt ute også da føles det som bedre plass :D

Ja, sovet godt :D lille sov fra 21.30 til 01.30 og våkna for mat igjen kl 05.30 :D dytta i smokken en gang i mellom der :) snakk om melkelekkasje hos meg :p hva med dere?

Ingen planer. Har vært ute å trilla tur og skal gjøre litt husarbeid :)

Så bra :D Hehe bare ammer du nå?

Aaaahhh syns hun her kunne tatt smokk :P Føler mange av gangene hun vil sitte fast bare er for å ha noe å suge på, ikke egentlig mat :P Prøvde å trille med smokk i går, hun hadde den bittelitt i munnen så spratt den ut og hun sovna uten hehe :)

I dag er det 3 mnd kontroll :o Spent på vekta, men gruer meg til vaksiner :P

Hei! Uff stakar, håper du blir kjapt bra igjen :) Får du litt hjelp med ungene?
Ja takk, det håper jeg og:) føles litt bedre i dag. Men tror mini har fått det og for hun hadde litt over 38 i feber nå:( svigermor tok eldste i går og mannen er hjemme i dag. Men han er å trener nå da:P men det går greit med bare minste, sålenge hun sover og er relativt rolig.

Ja takk, det håper jeg og:) føles litt bedre i dag. Men tror mini har fått det og for hun hadde litt over 38 i feber nå:( svigermor tok eldste i går og mannen er hjemme i dag. Men han er å trener nå da:p men det går greit med bare minste, sålenge hun sover og er relativt rolig.

Å så kjedelig at hun har fått det også da! Er det noe influensa-greier?

Det er ikke såå stort altså :P Men stua er ganske stor :) Og litt av grunnen til at jeg vil drøye det litt er at vi har jo stor hage og håper på fint vær så vi kan være litt ute også da føles det som bedre plass :D
Det var lurt ja :) jeg har bursdag på sommeren og det er så greit å kunne være litt ute under selskapet. Spesielt for barna :D

Så deilig med sol i dag også :) Men det er kaldt.. Nå er det -7, håper det blir litt varmere til vi skal gå, men vi må vel gå om en times tid allerede...

Så bra :D Hehe bare ammer du nå?

Aaaahhh syns hun her kunne tatt smokk :P Føler mange av gangene hun vil sitte fast bare er for å ha noe å suge på, ikke egentlig mat :P Prøvde å trille med smokk i går, hun hadde den bittelitt i munnen så spratt den ut og hun sovna uten hehe :)

I dag er det 3 mnd kontroll :o Spent på vekta, men gruer meg til vaksiner :P
Han får en flaske etter amming på kveld enda. Drikker mellom 50-120 ml. HS mente vi kunne kutte ut iom at han legger på seg så bra, men pappan syns det er litt kos å gi mat han også :) og så tror jeg han sover litt bedre fordi han er ordentlig mett når han legger seg :)

Min bruker kun smokk for å roe seg eller kose :) vil ikke ha den når han skal sove :P

Ja takk, det håper jeg og:) føles litt bedre i dag. Men tror mini har fått det og for hun hadde litt over 38 i feber nå:( svigermor tok eldste i går og mannen er hjemme i dag. Men han er å trener nå da:P men det går greit med bare minste, sålenge hun sover og er relativt rolig.
God bedring til dere :) bra du får hjelp :)

Han får en flaske etter amming på kveld enda. Drikker mellom 50-120 ml. HS mente vi kunne kutte ut iom at han legger på seg så bra, men pappan syns det er litt kos å gi mat han også :) og så tror jeg han sover litt bedre fordi han er ordentlig mett når han legger seg :)

Min bruker kun smokk for å roe seg eller kose :) vil ikke ha den når han skal sove :p
Det kan være ja! og skjønner det er kos for pappaen :D
Lillegutt tok smokk på første forsøk og ELSKER virkelig smokkene sine :P syns det hadde vært greit om hun også tok.. men.. ser dårlig ut :P

Det kan være ja! og skjønner det er kos for pappaen :D
Lillegutt tok smokk på første forsøk og ELSKER virkelig smokkene sine :P syns det hadde vært greit om hun også tok.. men.. ser dårlig ut :P
Ikke sikkert det blir noe smokkejente nei ;) min fikk og tok smokk da han bare var timer gammel.. (Fikk av de på nyfødtintensiven).

Back
Topp