Ja, det skjønner jegMisunner ho som bare denmen en smule lenge for meg jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det skjønner jegMisunner ho som bare denmen en smule lenge for meg jeg
![]()
Så kjekt å ha plass til alle hjemmeSå praktiskVi har plass til 10 rundt bordet så vi må nok låne et bord
Har heldigvis stor stue
Vi var jo nærmere 20 i helgen og det gikk fint det. Vi blir i alle fall 5 ekstra i dåpen men det er jo ikke mer enn vi pleier å ha i bursdagene til ungene.. Det er ikke alle som sitter på rumpa hele tiden så det pleier å gå kjempefint og vi har stor sofa med bord til så folk kan også sitte der. Går fint! Orker ikke leie lokale igjen selv om det var kjempehyggelig sist altså
Med storebror var vi hjemme hos svigers, men da bodde vi i liten leilighet
Vi skal også ha dåp ja![]()
HuffNei håper ikke det..Må se han an ellers blir det vel tur til dyrlegen!
Ja, sovet godtGod morgen! Har dere sovet godt og hva skal dere i dag?
Så kjekt å ha plass til alle hjemmehøres ut som om dere har stoort hus
![]()
Ja, sovet godtlille sov fra 21.30 til 01.30 og våkna for mat igjen kl 05.30
dytta i smokken en gang i mellom der
snakk om melkelekkasje hos meg
hva med dere?
Ingen planer. Har vært ute å trilla tur og skal gjøre litt husarbeid![]()
Ja takk, det håper jeg ogHei! Uff stakar, håper du blir kjapt bra igjenFår du litt hjelp med ungene?
Ja takk, det håper jeg ogføles litt bedre i dag. Men tror mini har fått det og for hun hadde litt over 38 i feber nå
svigermor tok eldste i går og mannen er hjemme i dag. Men han er å trener nå da
men det går greit med bare minste, sålenge hun sover og er relativt rolig.
Det var lurt jaDet er ikke såå stort altsåMen stua er ganske stor
Og litt av grunnen til at jeg vil drøye det litt er at vi har jo stor hage og håper på fint vær så vi kan være litt ute også da føles det som bedre plass
![]()
Ikke santDet var lurt jajeg har bursdag på sommeren og det er så greit å kunne være litt ute under selskapet. Spesielt for barna
![]()
Han får en flaske etter amming på kveld enda. Drikker mellom 50-120 ml. HS mente vi kunne kutte ut iom at han legger på seg så bra, men pappan syns det er litt kos å gi mat han ogsåSå braHehe bare ammer du nå?
Aaaahhh syns hun her kunne tatt smokkFøler mange av gangene hun vil sitte fast bare er for å ha noe å suge på, ikke egentlig mat
Prøvde å trille med smokk i går, hun hadde den bittelitt i munnen så spratt den ut og hun sovna uten hehe
![]()
I dag er det 3 mnd kontrollSpent på vekta, men gruer meg til vaksiner
![]()
God bedring til dereJa takk, det håper jeg ogføles litt bedre i dag. Men tror mini har fått det og for hun hadde litt over 38 i feber nå
svigermor tok eldste i går og mannen er hjemme i dag. Men han er å trener nå da
men det går greit med bare minste, sålenge hun sover og er relativt rolig.
Litt kaldt det ja :/Så deilig med sol i dag ogsåMen det er kaldt.. Nå er det -7, håper det blir litt varmere til vi skal gå, men vi må vel gå om en times tid allerede...
Det kan være ja! og skjønner det er kos for pappaenHan får en flaske etter amming på kveld enda. Drikker mellom 50-120 ml. HS mente vi kunne kutte ut iom at han legger på seg så bra, men pappan syns det er litt kos å gi mat han ogsåog så tror jeg han sover litt bedre fordi han er ordentlig mett når han legger seg
Min bruker kun smokk for å roe seg eller kosevil ikke ha den når han skal sove
![]()
Ikke sikkert det blir noe smokkejente neiDet kan være ja! og skjønner det er kos for pappaen![]()
Lillegutt tok smokk på første forsøk og ELSKER virkelig smokkene sinesyns det hadde vært greit om hun også tok.. men.. ser dårlig ut
![]()
Blir man ikke veldig syk av det? For det er ikke SÅ ille, bare feber, verking i kroppen og slapp. Og lite matlyst. Håper hun ikke får det illeÅ så kjedelig at hun har fått det også da! Er det noe influensa-greier?
Tusen takkGod bedring til derebra du får hjelp
![]()
Jo men kryper litt oppover ser jegLitt kaldt det ja :/