Skravletråd februar!

Holy moly! Snur meg bort i to sek, så ser jeg bort på J som ligger på gulvet å drar i ledningen til internettboksen :o nei nei nei roper jeg. Løfter hun bort, hun åler seg bort igjen :p
Prosjekt "flytte internettboksen" i gang :p
Haha:P lille frøken klåfinger:P

Mini er så trøtt men skal ikke sove. Hadde håpet han sov litt før vi skulle dra til en venninne slik jeg slapp hylekonsert i bilen av en overtrøtt unge som ihvertfall ikke skal sove i bilen. Men neida jeg er visst altfor optimistisk
Håper du fikk det til til slutt:)
Kos deg hos venninne!

Hmm. Ti cm nysnø. Og mer daler til tider ned fra himmelen, i alle mulige retninger. Null grader, våt snø. Tungt.

Tror ikke jeg orker trilletur gitt. Veiene er målet i natt, men ikke fortauene vil jeg tro. Det blir tungt, vått og kaldt

Jeg trenger en kjole jeg klarer å amme i. Til i morgen, så ikke på nett.

Trilletur på moa?

Jeg må til legen også en dag, få tatt blodprøvene jeg ikke fikk tatt på tirsdag fordi labben var stengt når jeg var ferdig hos legen.
Så gøy med litt snø!:D for barna!
Hva skal du i morgen da?:)

God dag :) straks klare for 9 mnd kontroll :) selvom lillemor er 10 mnd i dag ! Kjøkkenet Er tatt, oppvaskmaskinen er på, skiftet på sengene, vannet blomster, skiftet duker og satt på klesvask :)

Hva gjør dere ?
Så flink du er:D
Håper det gikk fint på kontroll!
Jeg pusler litt hjemme idag...snart hente gutta❤️

Rolig dag på sofaen her i dag. Lillesøster er så forkjøla og nå kjenner jeg det selv også :(

En uten særlig matlyst tydeligvis. Hele middagen havnet på gulvet. Og bevisst kasting av mini:confused:

Fridagene skal nytes selv om mini er forkjølt og surklete. Skulle egentlig på besøk til en venninne men siden mini er så forkjølt utsetter vi det. Datteren hennes har vært så mye syk at vil ikke smitte henne ut
Sikkert lurt å drøye besøket litt ja:)

Back
Topp