Flytter forumflytting hjelper ikke..BV er her fremdeles
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flytter forumflytting hjelper ikke..BV er her fremdeles
![]()
Åh. Så dumt da:/Vært syk lenge nå
nei hei.. det er ikke greitFlytter forum![]()
Så trist daIkke når det gjelder barna mine dessverre![]()
HahaHoly moly! Snur meg bort i to sek, så ser jeg bort på J som ligger på gulvet å drar i ledningen til internettboksennei nei nei roper jeg. Løfter hun bort, hun åler seg bort igjen
![]()
Prosjekt "flytte internettboksen" i gang![]()
Håper du fikk det til til sluttMini er så trøtt men skal ikke sove. Hadde håpet han sov litt før vi skulle dra til en venninne slik jeg slapp hylekonsert i bilen av en overtrøtt unge som ihvertfall ikke skal sove i bilen. Men neida jeg er visst altfor optimistisk
JaSå trist da![]()
Så gøy med litt snø!Hmm. Ti cm nysnø. Og mer daler til tider ned fra himmelen, i alle mulige retninger. Null grader, våt snø. Tungt.
Tror ikke jeg orker trilletur gitt. Veiene er målet i natt, men ikke fortauene vil jeg tro. Det blir tungt, vått og kaldt
Jeg trenger en kjole jeg klarer å amme i. Til i morgen, så ikke på nett.
Trilletur på moa?
Jeg må til legen også en dag, få tatt blodprøvene jeg ikke fikk tatt på tirsdag fordi labben var stengt når jeg var ferdig hos legen.
Så flink du erGod dagstraks klare for 9 mnd kontroll
selvom lillemor er 10 mnd i dag ! Kjøkkenet Er tatt, oppvaskmaskinen er på, skiftet på sengene, vannet blomster, skiftet duker og satt på klesvask
![]()
Hva gjør dere ?
Heia, heiaInne i vårt tredje økedøgn nå. Prosjekt å få nok mat til ei 9 uker gammal jentehvis jeg lykkes blir dette en herlig dag!
Haha ja det skal være vistHahalille frøken klåfinger
![]()
Håper du rakk det i tideHva med å komme seg opp av senga og til helsestasjonen tro? Erfaring viser at jeg bruker minst 20 min på å få meg og ungen klar.
Shit, det er tidlig!Det var fantastisktrengte det når dagen nesten endte med å starte 4:15
![]()
Sikkert lurt å drøye besøket litt jaFridagene skal nytes selv om mini er forkjølt og surklete. Skulle egentlig på besøk til en venninne men siden mini er så forkjølt utsetter vi det. Datteren hennes har vært så mye syk at vil ikke smitte henne ut
Ha ha ikke?nei hei.. det er ikke greit![]()
Ja tror det er best. Nå herjer ihvertfall mini rundt her og skulle tro vi hadde gitt han en skål med sukker til middagSikkert lurt å drøye besøket litt ja![]()
Æsj det er kjiptRolig dag på sofaen her i dag. Lillesøster er så forkjøla og nå kjenner jeg det selv også![]()