Haha der er vi ogsåhehe ser den.. sliter litt med å "gjemme" alle ledninger her også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha der er vi ogsåhehe ser den.. sliter litt med å "gjemme" alle ledninger her også![]()
Inne i vårt tredje økedøgn nå. Prosjekt å få nok mat til ei 9 uker gammal jenteGod morgen
Håper du også får en herlig dag!
Skummelt ! :O skulle vært mindre spisseHaha vi har også en sånn hylle. Det er 4 hyller i den. Da jeg gikk gravid var magen min utsatt for de hjørnene![]()
Jepp, det var detVar det action?
God dagGod morgen igjenvi sov helt til 8 nå
det var utrolig godt
![]()
JaaSkummelt ! :O skulle vært mindre spisse
Så snill du er Kengu!Kos deg med fri
Skal passe nevøen min litt + stille opp for svigerinne som trengte å prate litt
Det var fantastiskGod dag
Så deilig å sove lenge!
Herlig alderHan er 3 år
Lønning er stas!Hurra for lønningsdag![]()
Så deiligJa kan ikke klage selv om det er nok å gjøre. Heldigvis fri idag og i morgen
![]()
Bare 7 minus her men jeg fryser allikevel13 minus , kulden har visst kommer igjen ja
Fridagene skal nytes selv om mini er forkjølt og surklete. Skulle egentlig på besøk til en venninne men siden mini er så forkjølt utsetter vi det. Datteren hennes har vært så mye syk at vil ikke smitte henne utSå deiligkos deg med velfortjent fri!
hehe ja. det er akkurat sånn herHaha der er vi ogsåløper rundt å løfter henne bort fra alle mulige ting "nei nei, du kan leke her du, nei lek her istede du"
![]()

Bruker du opp hver måned?Samme som her da