Skravletråd februar!

Holy moly! Snur meg bort i to sek, så ser jeg bort på J som ligger på gulvet å drar i ledningen til internettboksen :eek: nei nei nei roper jeg. Løfter hun bort, hun åler seg bort igjen :p
Prosjekt "flytte internettboksen" i gang :p
samme greiene her om dagen.... ALT av ledninger skal undersøkes!

hoho ja :p får sette noe forran så hun ikke drar ned boksen :p

Vi har en hylle under bordet som er veldig spennende. Så vi får gå til innkjøp av en hylle eller ett skap tror jeg. Slenge inn alt skrot vi eier :p
Jeg kjenner til den og pass på om hun kan klatre inn etter hvert. Mi gjorde det klatret på hyllen :O

Hmm. Ti cm nysnø. Og mer daler til tider ned fra himmelen, i alle mulige retninger. Null grader, våt snø. Tungt.

Tror ikke jeg orker trilletur gitt. Veiene er målet i natt, men ikke fortauene vil jeg tro. Det blir tungt, vått og kaldt

Jeg trenger en kjole jeg klarer å amme i. Til i morgen, så ikke på nett.

Trilletur på moa?

Jeg må til legen også en dag, få tatt blodprøvene jeg ikke fikk tatt på tirsdag fordi labben var stengt når jeg var ferdig hos legen.

samme greiene her om dagen.... ALT av ledninger skal undersøkes!
Godt det er flere. Jeg kan ikke flytte boksen heller :o den må stå der. Lurer på hva jeg kan sette forran, hun klarer jo å åle seg mellom og inn i alle kriker og kroker :o

Jeg kjenner til den og pass på om hun kan klatre inn etter hvert. Mi gjorde det klatret på hyllen :O
Haha jeg veet :p alle våre møbler er jo i perfekt klatrehøyde for barn.
Vi har kjøpt sånne hjørnebeskyttere. For halvparten av ikea møblene er jo så spisse at de kunne vært ett drapsvåpen :o

Haha jeg veet :p alle våre møbler er jo i perfekt klatrehøyde for barn.
Vi har kjøpt sånne hjørnebeskyttere. For halvparten av ikea møblene er jo så spisse at de kunne vært ett drapsvåpen :o
Jeg vet det her helt sykt :O skadet meg 1000 ganger på knær og lår av de expedit hyllene :p

Godt det er flere. Jeg kan ikke flytte boksen heller :eek: den må stå der. Lurer på hva jeg kan sette forran, hun klarer jo å åle seg mellom og inn i alle kriker og kroker :eek:
hehe ser den.. sliter litt med å "gjemme" alle ledninger her også :hilarious:

God dag :) straks klare for 9 mnd kontroll :) selvom lillemor er 10 mnd i dag ! Kjøkkenet Er tatt, oppvaskmaskinen er på, skiftet på sengene, vannet blomster, skiftet duker og satt på klesvask :)

Hva gjør dere ?

Back
Topp