Lykke til!!! <3Wæææ i dag er det OUL![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!!! <3Wæææ i dag er det OUL![]()
samme greiene her om dagen.... ALT av ledninger skal undersøkes!Holy moly! Snur meg bort i to sek, så ser jeg bort på J som ligger på gulvet å drar i ledningen til internettboksennei nei nei roper jeg. Løfter hun bort, hun åler seg bort igjen
Prosjekt "flytte internettboksen" i gang![]()
Det gjør han aldri. Sitter heller og hyler hele turen. Så aldri kjekt å dra ut med han når han egentlig er trøtt og bør soveHåper han sovner i bilen da
Når har du time?Takk![]()
hehe.. Når jeg hadde OUL med Knøtte var det ikke før 19:30 på kvelden...12.30så tiden går saaaakte
![]()
Jeg kjenner til den og pass på om hun kan klatre inn etter hvert. Mi gjorde det klatret på hyllen :Ohoho jafår sette noe forran så hun ikke drar ned boksen
Vi har en hylle under bordet som er veldig spennende. Så vi får gå til innkjøp av en hylle eller ett skap tror jeg. Slenge inn alt skrot vi eier![]()
hehe.. Når jeg hadde OUL med Knøtte var det ikke før 19:30 på kvelden...
Holdt på å bli gal!![]()
Ja det var veldig greit sånn i forhold til samboerenShit det var seint ja! Hehe.. Men hadde jeg hatt så sent så hadde sambo fått blitt med. Skal ha med mormor da![]()
Godt det er flere. Jeg kan ikke flytte boksen hellersamme greiene her om dagen.... ALT av ledninger skal undersøkes!
Haha jeg veetJeg kjenner til den og pass på om hun kan klatre inn etter hvert. Mi gjorde det klatret på hyllen :O
Jeg vet det her helt sykt :O skadet meg 1000 ganger på knær og lår av de expedit hylleneHaha jeg veetalle våre møbler er jo i perfekt klatrehøyde for barn.
Vi har kjøpt sånne hjørnebeskyttere. For halvparten av ikea møblene er jo så spisse at de kunne vært ett drapsvåpen![]()
hehe ser den.. sliter litt med å "gjemme" alle ledninger her ogsåGodt det er flere. Jeg kan ikke flytte boksen hellerden må stå der. Lurer på hva jeg kan sette forran, hun klarer jo å åle seg mellom og inn i alle kriker og kroker
![]()

Så fint det blir![]()
4 sider på en uke er utrolig bra gjort!
Jeg kjøpte meg en sånn fargeleggingsbok i sommer jeg også, men har ikke ro i sjelen.. Klarer ikke sitte å fargelegge over lenger tid..
Tusen takkSnill mann du har
Jeg har hatt det gøy på jobb![]()
Haha vi har også en sånn hylle. Det er 4 hyller i den. Da jeg gikk gravid var magen min utsatt for de hjørneneJeg vet det her helt sykt :O skadet meg 1000 ganger på knær og lår av de expedit hyllene![]()