Kaldt hos dere også altsåJa må jo ut å trille en tur, nå som det er så fint vær. Ulempen nå er at det er fryktelig kaldt ute og lillebror er på nytt blitt forkjøla...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaldt hos dere også altsåJa må jo ut å trille en tur, nå som det er så fint vær. Ulempen nå er at det er fryktelig kaldt ute og lillebror er på nytt blitt forkjøla...
Hvorfor ikke?Ikke når det gjelder barna mine dessverre![]()
Skal passe nevøen min , så hjem å få kengubarnet til å gjøre lekser før han skal på turnhehehesånn går det
Hva skjer i dag?
ahaSkal passe nevøen min , så hjem å få kengubarnet til å gjøre lekser før han skal på turn
Kan si A men vil ikke si hvorfor.. Det er hvertfall en god grunn til detHvorfor ikke?
Han kommer ikke hitahakoselig med besøk da
Vesla gleder seg allerede til idrettskolen på onsdag![]()
Hvor gammel er han?Han kommer ikke hitjeg skal dit men blir koselig ja
Han er 3 årHvor gammel er han?
morsom alderHan er 3 år![]()
Lykke tilWæææ i dag er det OUL![]()
Mhm helt klartmorsom alder![]()
He he spennende tid for dere nå da ; )Holy moly! Snur meg bort i to sek, så ser jeg bort på J som ligger på gulvet å drar i ledningen til internettboksennei nei nei roper jeg. Løfter hun bort, hun åler seg bort igjen
Prosjekt "flytte internettboksen" i gang![]()
Håper han sovner i bilen daMini er så trøtt men skal ikke sove. Hadde håpet han sov litt før vi skulle dra til en venninne slik jeg slapp hylekonsert i bilen av en overtrøtt unge som ihvertfall ikke skal sove i bilen. Men neida jeg er visst altfor optimistisk
De små finner altHoly moly! Snur meg bort i to sek, så ser jeg bort på J som ligger på gulvet å drar i ledningen til internettboksennei nei nei roper jeg. Løfter hun bort, hun åler seg bort igjen
![]()
Prosjekt "flytte internettboksen" i gang![]()
Håper han sovner i bilen daMini er så trøtt men skal ikke sove. Hadde håpet han sov litt før vi skulle dra til en venninne slik jeg slapp hylekonsert i bilen av en overtrøtt unge som ihvertfall ikke skal sove i bilen. Men neida jeg er visst altfor optimistisk
hoho jaHe he spennende tid for dere nå da ; )
Vi har en hylle under bordet som er veldig spennende. Så vi får gå til innkjøp av en hylle eller ett skap tror jeg. Slenge inn alt skrot vi eierDe små finner alt![]()