Skravletråd februar!

Skal passe nevøen min , så hjem å få kengubarnet til å gjøre lekser før han skal på turn
aha :) koselig med besøk da :)
Vesla gleder seg allerede til idrettskolen på onsdag :)

God morgen forresten :) her var vi i bhg sånn ca 09:30 så nå ligger jeg bare i sengen å ser mannen sove ❤️

Spiste litt usunn frokost så sove :)

Holy moly! Snur meg bort i to sek, så ser jeg bort på J som ligger på gulvet å drar i ledningen til internettboksen :o nei nei nei roper jeg. Løfter hun bort, hun åler seg bort igjen :p
Prosjekt "flytte internettboksen" i gang :p

Mini er så trøtt men skal ikke sove. Hadde håpet han sov litt før vi skulle dra til en venninne slik jeg slapp hylekonsert i bilen av en overtrøtt unge som ihvertfall ikke skal sove i bilen. Men neida jeg er visst altfor optimistisk

Holy moly! Snur meg bort i to sek, så ser jeg bort på J som ligger på gulvet å drar i ledningen til internettboksen :eek: nei nei nei roper jeg. Løfter hun bort, hun åler seg bort igjen :p
He he spennende tid for dere nå da ; )

Mini er så trøtt men skal ikke sove. Hadde håpet han sov litt før vi skulle dra til en venninne slik jeg slapp hylekonsert i bilen av en overtrøtt unge som ihvertfall ikke skal sove i bilen. Men neida jeg er visst altfor optimistisk
Håper han sovner i bilen da

Holy moly! Snur meg bort i to sek, så ser jeg bort på J som ligger på gulvet å drar i ledningen til internettboksen :o nei nei nei roper jeg. Løfter hun bort, hun åler seg bort igjen :p
De små finner alt :p

Håper han sovner i bilen da :)

Back
Topp