Sol og 1 minusHei god morgenDeilig sol her men kaaaaaaldt brrrrr!
Bra med dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sol og 1 minusHei god morgenDeilig sol her men kaaaaaaldt brrrrr!
Bra med dere?
God bedringGod morgen![]()
Litt ute av det - forkjølelsen tok meg igjen![]()
Ja, sovet godt20.30 til 02.30 og så mating tre ganger fram til vi sto opp litt over 8
Enn dere?
Vi har trilla i finværetGod morgen! Her er det strålende fint med - 5!
Blir en god trilletur etterhvert
Så dere nyhetene i går kveld med det innslaget om amming og utvikling av motorikk (B12 mangel) ?
Altfor kaldt :/Var ca -5 i går. Nå er det -15 igjen:/
Minner for livetJa det blir kjempe morsomtdem skal være borte i 2 uker
![]()
Uff, slitsomt :/ sover hun bare sammen med deg? Min sover best alene i senga si (i nestet). Litt trist egentligOi så braNja her spiser hun fortsatt hele natten, gjeeeeeeeeeeesp... zzz
![]()
Kos dereNå er vi klare for å møte 5 andre babyer til lunsj. Koselig med privat barselgruppe
Takk. Det skal vi nok få tilKos dere![]()
Deilig! Her var det -11 da vi sto opp og nå er det -6! Går kjapt oppoverSol og 1 minus![]()
Da kan du hente i barnehagen daDeilig! Her var det -11 da vi sto opp og nå er det -6! Går kjapt oppover![]()
Da må dere kose dereNå er vi klare for å møte 5 andre babyer til lunsj. Koselig med privat barselgruppe
Uff, slitsomt :/ sover hun bare sammen med deg? Min sover best alene i senga si (i nestet). Litt trist egentlighvor er babyen??
![]()
Ja tenkte det! Nå er det -5Da kan du hente i barnehagen da![]()
Trenger mat og kos hun nå daHun sover med meg ja.. Vil gjerne ha henne litt i egen seng, men orker ikke prøve på det akkurat nå i alle fall. Da hun ble syk spiste hun lite, men nå er hun mye bedre og vil ha pupp hele nattenFør det sov hun jo kjempebra! Så håper det går tilbake til normalt snart
![]()
Hihi ja de vokser fortLegger han oppi der etter mat om natten da?
HerligJa tenkte det! Nå er det -5og sol
![]()
Trenger mat og kos hun nå dablir vel etterhvert, de er jo bare såvidt over 3 mnd enda <3
Legger han tilbake ja. Han ligger å gnir panna si inntil nestet eller pleddet sitt og koser seg i søvn![]()
![]()
Ja så håper det er greit på veienHerlig![]()