Skravletråd februar!

Nå er jeg så lei av snø.. Og måkking døgnet rundt

Dro opp til huset vår og stressmåket tidligere ikveld før frøkna la seg. To timer ble det med intens måkking, ryggen svikter snart. Heldigvis kommer det en og brøyter for oss nå ikveld. Håper det er gjort. Spent på det.

Flyttelasset kommer også imorgen :)
Uff, du sliter deg jo ut med all denne måkingen:(
Bra du får hjelp i morgen!

Nå er jeg så lei av snø.. Og måkking døgnet rundt

Dro opp til huset vår og stressmåket tidligere ikveld før frøkna la seg. To timer ble det med intens måkking, ryggen svikter snart. Heldigvis kommer det en og brøyter for oss nå ikveld. Håper det er gjort. Spent på det.

Flyttelasset kommer også imorgen :)
Må du måke enda :(

ja det gjorde det :) hadde en slækk dag så var grei start. Var der med snuppa, nå er jeg lei av å gå rundt å lure så jeg krevde å komme inn for sjekk
var der med lillemor
hørtes slitsomt ut :p var der for Sjekk av lillemor
det var greit :) mye bedre ! Hu blei så fin form at hu var våken i 3 timer :p sovna akkurat
jeg må se den nyeste episoden :eek:

Jada :) begynner å skje ting her nå :)

godt at hun sover og får hvile litt. stakkars gullet.

Når skal jeg få tid?:( evig mas og tusen ting å gjøre. Må ringe og styre med internettfolka og imorgen. De skulle vært der idag. Hørte ingenting, og det er ikke kobla opp. Må ha de inn i huset for å endre kablemottaket.

Prøvde å få mamma til å ha frøkna i to timer mens jeg måket. Endte i to tlf, fire mld og sukk når jeg kom. Fikk ikke gått på do engang og legginga tok halvannen time. Tydeligvis vanskelig å passe ei. Så jeg gidder ikke spørre mer.
Kjære vennen ♡skulle ønske jeg bodde nærmere deg.
Husk bare det at verden kollapser ikke om det ikke blir måket eller alt kommer på rett plass til helt riktig tid. Det viktigste er deg selv, og snuppa ♡

ja det gjorde det :) hadde en slækk dag så var grei start. Var der med snuppa, nå er jeg lei av å gå rundt å lure så jeg krevde å komme inn for sjekk
var der med lillemor
hørtes slitsomt ut :P var der for Sjekk av lillemor
det var greit :) mye bedre ! Hu blei så fin form at hu var våken i 3 timer :P sovna akkurat
jeg må se den nyeste episoden :o

Jada :) begynner å skje ting her nå :)
Så den nyeste i kveld :)

Mini er forkjølt og hadde feber da gubben stelte han i kveld. Han måtte også sitte på rommet med han store deler av kvelden for at mini skulle sove som resulterte i skikkelig varm seng for meg. Noe av det verste jeg vet er nå min side av sengen er oppvarmet når jeg legger meg. Blææh

Back
Topp