Uff daGikk bra til leggetid. .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff daGikk bra til leggetid. .
Var den bra?Vi har sett kontiki![]()
Uff, du sliter deg jo ut med all denne måkingenNå er jeg så lei av snø.. Og måkking døgnet rundt
Dro opp til huset vår og stressmåket tidligere ikveld før frøkna la seg. To timer ble det med intens måkking, ryggen svikter snart. Heldigvis kommer det en og brøyter for oss nå ikveld. Håper det er gjort. Spent på det.
Flyttelasset kommer også imorgen![]()
Må du måke endaNå er jeg så lei av snø.. Og måkking døgnet rundt
Dro opp til huset vår og stressmåket tidligere ikveld før frøkna la seg. To timer ble det med intens måkking, ryggen svikter snart. Heldigvis kommer det en og brøyter for oss nå ikveld. Håper det er gjort. Spent på det.
Flyttelasset kommer også imorgen![]()
Jeg vil ha farmor sine.... VERDENS BESTE! <3Samme her, så idag måtte jeg steke opp et lass![]()
ja det gjorde dethadde en slækk dag så var grei start. Var der med snuppa, nå er jeg lei av å gå rundt å lure så jeg krevde å komme inn for sjekk
var der med lillemor
hørtes slitsomt utvar der for Sjekk av lillemor
det var greitmye bedre ! Hu blei så fin form at hu var våken i 3 timer
sovna akkurat
jeg må se den nyeste episoden
Jadabegynner å skje ting her nå
![]()
Ikke synd på henne noe mer !godt at hun sover og får hvile litt. stakkars gullet.
Hoho jeg elsker den serienHar sett PLL med 15 åringen
Hun blir faktisk 16 over helgen![]()
![]()
Jeg åHoho jeg elsker den serien![]()
Hoho jeg elsker den serien![]()
Jeg åsett ut hele på 2 mnd
hehehe.. ja det har sin effekt... Aurora fikk oksygen med adrenalin da hun hadde falsk kruppIkke synd på henne noe mer !var som ho fikk en sprøyte med adrenalin
![]()
Kjære vennen ♡skulle ønske jeg bodde nærmere deg.Når skal jeg få tid?evig mas og tusen ting å gjøre. Må ringe og styre med internettfolka og imorgen. De skulle vært der idag. Hørte ingenting, og det er ikke kobla opp. Må ha de inn i huset for å endre kablemottaket.
Prøvde å få mamma til å ha frøkna i to timer mens jeg måket. Endte i to tlf, fire mld og sukk når jeg kom. Fikk ikke gått på do engang og legginga tok halvannen time. Tydeligvis vanskelig å passe ei. Så jeg gidder ikke spørre mer.
Så den nyeste i kveldja det gjorde dethadde en slækk dag så var grei start. Var der med snuppa, nå er jeg lei av å gå rundt å lure så jeg krevde å komme inn for sjekk
var der med lillemor
hørtes slitsomt utvar der for Sjekk av lillemor
det var greitmye bedre ! Hu blei så fin form at hu var våken i 3 timer
sovna akkurat
jeg må se den nyeste episoden![]()
Jadabegynner å skje ting her nå
![]()
Jeg også, men syns liksom ikke den siste sesongen er like bra som tidligere, enda...Hoho jeg elsker den serien![]()
takkSå fint![]()
det er helt sykt bra serieHaha, hekta jeg og![]()
miley har ikke fått noe dahehehe.. ja det har sin effekt... Aurora fikk oksygen med adrenalin da hun hadde falsk krupp
husker hvordan hun var![]()
Jeg må jeg å !Så den nyeste i kveld![]()
Du skal sove du nå, jobb i morgentakk![]()
det er helt sykt bra serie
miley har ikke fått noe da![]()
Jeg må jeg å !![]()
Pff, det skal jeg ikke det ! For jeg begynner 14Du skal sove du nå, jobb i morgen