Sovna heldigvis til slutt. Men tok lang tidHåper hun sovner snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovna heldigvis til slutt. Men tok lang tidHåper hun sovner snart
Oj. Ble en sen kveld på dere. Sov J i bilen?Puuh! Endelig hjemme. Dette kunne blitt en lang kveld. Vi møter den køen. Så jeg går inn å sjekker twitter, leser at det er en ulykke på veien. Heldigvis rakk å snu. Så kjørte vi gamleveien istede som var en humpete skogsvei.
Gikk det bra på jobb da? Hvorfor legevakt? :/God kveldnå er jeg sliten. Null søvn i natt, første dag på jobb, rett på legevakten etter jobb, kom nettop hjem. Hva har dere gjort i dag ?
Solgte kengubarnet sittSelger du?![]()
Godt dere fikk snuddPuuh! Endelig hjemme. Dette kunne blitt en lang kveld. Vi møter den køen. Så jeg går inn å sjekker twitter, leser at det er en ulykke på veien. Heldigvis rakk å snu. Så kjørte vi gamleveien istede som var en humpete skogsvei.
Hun sover godt nå heldigvis. Så sliten stakkarSatser på det er sånn som soves bort ♡
Hvorfor legevakten?God kveldnå er jeg sliten. Null søvn i natt, første dag på jobb, rett på legevakten etter jobb, kom nettop hjem. Hva har dere gjort i dag ?
Så deilig daTakkdet ble take away
![]()
Gikk bra til leggetid. .Hvordan går det med ham?![]()
Godt hun sover nåSovna heldigvis til slutt. Men tok lang tid
Ja. Håper hun sover lenge. Virker som både tenner og snørr i nesa plager noe veldig. Får ikke lov å bruke nesesugeren på henne, så må bare løse det opp med saltvann og vente til hun nyser såpass at jeg får noe ut.Godt hun sover nå
kjekt at dere slapp køen daPuuh! Endelig hjemme. Dette kunne blitt en lang kveld. Vi møter den køen. Så jeg går inn å sjekker twitter, leser at det er en ulykke på veien. Heldigvis rakk å snu. Så kjørte vi gamleveien istede som var en humpete skogsvei.
båten eller filmen?Vi har sett kontiki![]()
The moviebåten eller filmen?
hehe lyse nøytrale farger jeg jo helt klart det beste daDe fargene passer til alt
Men jeg er veldig glad i blått, lavendel og petrol![]()
Takk takk snuppa :-*Alle symptomene minner om mycoplasma, ja
Fortsatt god bedring snuppelupp!
hva syntes du?The movie![]()
var sånn jeg også. Før jeg jobbet i klesbutikk.. Da jeg begynte der var jeg nesten nødt til å gå med litt farger.Jeg hater å gå med farger jeg damen så har jeg bestemt at jeg skal ikke ha sort så da må det bli noe annet
jeg går selv stort sett i sort, har noe grått og et par plagg i burgunder så det meste av farger går sånn sett fint her
Det er veldig fine farger da![]()
Tja sånn halvgrei film..hva syntes du?