Skravletråd februar!

Puuh! Endelig hjemme. Dette kunne blitt en lang kveld. Vi møter den køen. Så jeg går inn å sjekker twitter, leser at det er en ulykke på veien. Heldigvis rakk å snu. Så kjørte vi gamleveien istede som var en humpete skogsvei.
Oj. Ble en sen kveld på dere. Sov J i bilen?

God kveld :) nå er jeg sliten. Null søvn i natt, første dag på jobb, rett på legevakten etter jobb, kom nettop hjem. Hva har dere gjort i dag ?
Gikk det bra på jobb da? Hvorfor legevakt? :/

Puuh! Endelig hjemme. Dette kunne blitt en lang kveld. Vi møter den køen. Så jeg går inn å sjekker twitter, leser at det er en ulykke på veien. Heldigvis rakk å snu. Så kjørte vi gamleveien istede som var en humpete skogsvei.
Godt dere fikk snudd

Godt hun sover nå
Ja. Håper hun sover lenge. Virker som både tenner og snørr i nesa plager noe veldig. Får ikke lov å bruke nesesugeren på henne, så må bare løse det opp med saltvann og vente til hun nyser såpass at jeg får noe ut.

kjekt at dere slapp køen da :) Godt å komme seg hjem.

hehe lyse nøytrale farger jeg jo helt klart det beste da :P De fargene passer til alt :)
Men jeg er veldig glad i blått, lavendel og petrol :)

Jeg hater å gå med farger jeg da :P men så har jeg bestemt at jeg skal ikke ha sort så da må det bli noe annet :P jeg går selv stort sett i sort, har noe grått og et par plagg i burgunder så det meste av farger går sånn sett fint her :)

Det er veldig fine farger da :)

Jeg hater å gå med farger jeg da :p men så har jeg bestemt at jeg skal ikke ha sort så da må det bli noe annet :p jeg går selv stort sett i sort, har noe grått og et par plagg i burgunder så det meste av farger går sånn sett fint her :)

Det er veldig fine farger da :)
var sånn jeg også. Før jeg jobbet i klesbutikk.. Da jeg begynte der var jeg nesten nødt til å gå med litt farger. :P
Å da vokste det liksom på meg. :P

Back
Topp