Skravletråd februar!

God kveld :) nå er jeg sliten. Null søvn i natt, første dag på jobb, rett på legevakten etter jobb, kom nettop hjem. Hva har dere gjort i dag ?
hvert hjemme..

Hvordan var første dag på jobb?
Å hvordan går det med tantegullet mitt?

Nå er jeg så lei av snø.. Og måkking døgnet rundt

Dro opp til huset vår og stressmåket tidligere ikveld før frøkna la seg. To timer ble det med intens måkking, ryggen svikter snart. Heldigvis kommer det en og brøyter for oss nå ikveld. Håper det er gjort. Spent på det.

Flyttelasset kommer også imorgen :)

Nå er jeg så lei av snø.. Og måkking døgnet rundt

Dro opp til huset vår og stressmåket tidligere ikveld før frøkna la seg. To timer ble det med intens måkking, ryggen svikter snart. Heldigvis kommer det en og brøyter for oss nå ikveld. Håper det er gjort. Spent på det.

Flyttelasset kommer også imorgen :)
Er det denne helga dere flytter?

Har sett PLL med 15 åringen :)
Hun blir faktisk 16 over helgen :o :o

Er det denne helga dere flytter?
Jepp. Jeg har vært og forberedt huset til flyttelasset kommer. Laga en bred vei de kan få opp tingene via. Snødd over en meter så var ekstremt mye og måkke. Må sannsynligvis prøve å komme meg dit før to imorgen og måke pånytt

Kjære vennen min, nå må du ta vare på deg selv!! ♡
Når skal jeg få tid?:( evig mas og tusen ting å gjøre. Må ringe og styre med internettfolka og imorgen. De skulle vært der idag. Hørte ingenting, og det er ikke kobla opp. Må ha de inn i huset for å endre kablemottaket.

Prøvde å få mamma til å ha frøkna i to timer mens jeg måket. Endte i to tlf, fire mld og sukk når jeg kom. Fikk ikke gått på do engang og legginga tok halvannen time. Tydeligvis vanskelig å passe ei. Så jeg gidder ikke spørre mer.

Back
Topp