Så deilig daYeshun sover ennå
våkna heller ikke da vi la hun over i sengen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig daYeshun sover ennå
våkna heller ikke da vi la hun over i sengen
![]()
Samme her. Lang og slitsom dag. Sov godt daTror jeg skal køye snart.
Må opp tidlig for å sitte på med mannen på jobb
hvert hjemme..God kveldnå er jeg sliten. Null søvn i natt, første dag på jobb, rett på legevakten etter jobb, kom nettop hjem. Hva har dere gjort i dag ?
Skal det håper jegSamme her. Lang og slitsom dag. Sov godt da![]()
Takk.Skal det håper jeg
Du også![]()
Såg de, var flott mønster syns jegelsker dem.. det nederste er i toffe farge også.. nydelig
Håper natten blir rolig ♡Hun sover godt nå heldigvis. Så sliten stakkar![]()
Er det denne helga dere flytter?Nå er jeg så lei av snø.. Og måkking døgnet rundt
Dro opp til huset vår og stressmåket tidligere ikveld før frøkna la seg. To timer ble det med intens måkking, ryggen svikter snart. Heldigvis kommer det en og brøyter for oss nå ikveld. Håper det er gjort. Spent på det.
Flyttelasset kommer også imorgen![]()
Håper jeg og. Takk som spør. Jeg er mildt sagt søkksliten. Ekstremt lang dag og bare stress :/Håper natten blir rolig ♡
Hvordan er det med mammaen?
Jepp. Jeg har vært og forberedt huset til flyttelasset kommer. Laga en bred vei de kan få opp tingene via. Snødd over en meter så var ekstremt mye og måkke. Må sannsynligvis prøve å komme meg dit før to imorgen og måke pånyttEr det denne helga dere flytter?
Snart myndig jo :OHar sett PLL med 15 åringen
Hun blir faktisk 16 over helgen![]()
![]()
Kjære vennen min, nå må du ta vare på deg selv!! ♡Håper jeg og. Takk som spør. Jeg er mildt sagt søkksliten. Ekstremt lang dag og bare stress :/
Helt utrolig! Glad jeg kan bestemme noen år tilSnart myndig jo :O![]()
Krysser fingrene for detTakk.håper jeg får sove og frøkna sover leeenge
Ja.. det er mest mønsteret jeg falt forSåg de, var flott mønster syns jeg![]()
Når skal jeg få tid?Kjære vennen min, nå må du ta vare på deg selv!! ♡
Da kan du jo ikke forvente at ungene kaller deg smartGanske få, har ikke så mange venner lenger og nå som jeg er i perm er det stort sett bare meg og ungene![]()
Hihi. Det er santHelt utrolig! Glad jeg kan bestemme noen år til![]()