Skravletråd februar!

Billigere iallefall :p
Helt klart. :)
Fotball og håndball er ganske populært her i bygda, så det kan vel hende hun finner en interesse der..
Urokråka mi.. :P Hvem vet kanskje hun ender opp på LHK når hun blir stor :hilarious:

Helt klart. :)
Fotball og håndball er ganske populært her i bygda, så det kan vel hende hun finner en interesse der..
Urokråka mi.. :P Hvem vet kanskje hun ender opp på LHK når hun blir stor :hilarious:
Hehe, det hadde vært gøy da :D
Håper tuppa mi får interesse for håndball, selv om det nå virker til at dans og turn er det store. Så lenge hun blir litt aktiv så er jeg fornøyd :)

Hehe, det hadde vært gøy da :D
Håper tuppa mi får interesse for håndball, selv om det nå virker til at dans og turn er det store. Så lenge hun blir litt aktiv så er jeg fornøyd :)
Vesla ville gjerne danse som mamma sa hun tidligere. Så vi får se hva det blir til ;) Dansing er også fort dyrt med alt utstyret :P

Mellomste her har begynt på dans, men vi snakker barnedans som ikke koster mer enn påmeldingsavgift. De danser i helt vanlig tøy og innesko til sanger fra frost, fantorangen og dora. Det er gjennom en danseskole da (ikke ballett) så mulig å fortsette innen dans, cheerleading og diverse retninger om ønskelig etterhvert. Egentlig har hun lyst å danse ballett, men da må vi til byen, både logistikk og kostnadene blir noe annet i så fall...

jeg må snart gjøre litt husarbeid :p kan gjøre litt husarbeid når jeg har hentet snuppa også :)

men nå må mannen trå til så ikke jeg blir innlagt... blodtrykket mitt er helt ute å kjører :o

Vesla ville gjerne danse som mamma sa hun tidligere. Så vi får se hva det blir til ;) Dansing er også fort dyrt med alt utstyret :P
Ja.. det blir vel det, men alt av sånne aktiviteter koster jo en del.. :/

Mellomste her har begynt på dans, men vi snakker barnedans som ikke koster mer enn påmeldingsavgift. De danser i helt vanlig tøy og innesko til sanger fra frost, fantorangen og dora. Det er gjennom en danseskole da (ikke ballett) så mulig å fortsette innen dans, cheerleading og diverse retninger om ønskelig etterhvert. Egentlig har hun lyst å danse ballett, men da må vi til byen, både logistikk og kostnadene blir noe annet i så fall...
Samme som tuppa her, barnedans for 3-5 åringer. Danselæreren har selv danset ballet i mange år,så de lærer noen av grunn stegene,men dette er jo kun for moroskyld og koster meg 1600 kr i året.
Her danser de da i "balletklær" fra hm.

Hei på dere.

Fortsatt syk jeg, og sover det meste av tiden jeg er hjemme mens ungene er på skolen/i bhg.
Så overlever jeg ettermiddagen :-P

Var hos legen igjen i dag, og han var enig med meg i teorien min om at det var mycoplasma lungebetennelse :-P
Så tok noen nye prøver på det som jeg håper vi får svar på i morgen. Evt mandag.

Tror jeg må bli lege selv jeg :-P

Natten gikk ganske bra :) lille J hadde en liten våke periode på 30 min i 4 tiden :p

Idag skulle jeg egentlig til en venninne, å ha babydate, men så kommer moren hennes, moren er ikke så fan av meg :p Å jeg er ikke så fan av moren heller :p

Hehe!! Kanskje like greit å holde seg unna da ja ;)
Så deilig med en god natts søvn!! Gleder meg til snuppa her også sovet gjennom nesten hele natten :D

Back
Topp