God tur på jobb![]()
Tuppa ble bestukket med yoghurt, blåbærvann og en kjærlighet så hun satt rolig og tegnet de 20 min det vartekanskje greit å være der da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tur på jobb![]()
Tuppa ble bestukket med yoghurt, blåbærvann og en kjærlighet så hun satt rolig og tegnet de 20 min det vartekanskje greit å være der da![]()
Helt klart.Billigere iallefall![]()

Åh, snakk om å friste da!!Hilser på mens jeg lager kjøttkaker
Mmm....gleder meg til middag!
Hva gjør dere?![]()
Jeg har akkurat tatt en 30 min zumba runde i stua her..Det er nydelig innimellom![]()
Vi er litt motsatt, mannen vil ha jeg ser ikke noe grunn til det..Jeg har veldig lyst på badekar men mannen vil ikke ha...
Hehe, det hadde vært gøy daHelt klart.
Fotball og håndball er ganske populært her i bygda, så det kan vel hende hun finner en interesse der..
Urokråka mi..Hvem vet kanskje hun ender opp på LHK når hun blir stor
![]()
Vesla ville gjerne danse som mamma sa hun tidligere. Så vi får se hva det blir tilHehe, det hadde vært gøy da
Håper tuppa mi får interesse for håndball, selv om det nå virker til at dans og turn er det store. Så lenge hun blir litt aktiv så er jeg fornøyd![]()
godt hun satt rolig daTuppa ble bestukket med yoghurt, blåbærvann og en kjærlighet så hun satt rolig og tegnet de 20 min det varte![]()
Ja.. det blir vel det, men alt av sånne aktiviteter koster jo en del.. :/Vesla ville gjerne danse som mamma sa hun tidligere. Så vi får se hva det blir tilDansing er også fort dyrt med alt utstyret
![]()
Samme som tuppa her, barnedans for 3-5 åringer. Danselæreren har selv danset ballet i mange år,så de lærer noen av grunn stegene,men dette er jo kun for moroskyld og koster meg 1600 kr i året.Mellomste her har begynt på dans, men vi snakker barnedans som ikke koster mer enn påmeldingsavgift. De danser i helt vanlig tøy og innesko til sanger fra frost, fantorangen og dora. Det er gjennom en danseskole da (ikke ballett) så mulig å fortsette innen dans, cheerleading og diverse retninger om ønskelig etterhvert. Egentlig har hun lyst å danse ballett, men da må vi til byen, både logistikk og kostnadene blir noe annet i så fall...
det gjør detJa.. det blir vel det, men alt av sånne aktiviteter koster jo en del.. :/
Natten gikk ganske bralille J hadde en liten våke periode på 30 min i 4 tiden
![]()
Idag skulle jeg egentlig til en venninne, å ha babydate, men så kommer moren hennes, moren er ikke så fan av megÅ jeg er ikke så fan av moren heller
![]()
Så gøy!! Hva kledde den lille seg ut som?God dag, god dag
Idag har vi Vært på karneval i bhg![]()
Så gøy!! Hva kledde den lille seg ut som?
KultHan hadde på seg en dragegenser![]()
Kult
Gleder meg til neste år! Da skal jeg kle ut snuppa mi også![]()