Ja jeg tror det blir hjemme dag idag. Er litt forkjøla i tilleggHaha da er der nok best å holde seg hjemme![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg tror det blir hjemme dag idag. Er litt forkjøla i tilleggHaha da er der nok best å holde seg hjemme![]()
JaaTypisk.. hva er det med disse ungene søvn da..Åh.
Typisk. . Mi er også syk, men hun er litt lettere å håndtere nå når hun er eldre. For hun sier hva som er ubehagelig og ikkeNei absolutt ikke. Prøvde å få han til å sove litt til. Resultatet er en liten som herjer i sofaen
Hehealt vel her![]()
Vesla var på idrettskolen i går. Å hun likte det så godt at hun nesten begynte å gråte når vi skulle hjem.
Hun var nemlig ikke klar![]()
Enda en god grunn til å være hjemmeJa jeg tror det blir hjemme dag idag. Er litt forkjøla i tillegg![]()
Det er bra daJaamen sov en lur med henne fra 8 til 10 iallefall. Så fikk sove godt
![]()
Ja, vi sov sammen da. Hun sover så godt i armene våreDet er bra dasov du litt da? Litt av en sovestil på henne
![]()
Søta ♡Ja, vi sov sammen da. Hun sover så godt i armene våre![]()
Hihi, måtte flire litt inni meg når jeg plutselig la merke til at hun faktisk var sovna![]()
hadde hvert bedre jaHehekanskje du får lurt henne til det istedenfor hest?
![]()
sov veldig braSov godt![]()
TakkEnda en god grunn til å være hjemmegod bedring!
kanskje greit å være der daNå må jeg faktisk på jobb en tur, bedriftshelsetjenesten kommer så da må tuppa bli med; varer heldigvis ikke så lenge da![]()
Det er nok mye lettere jaTypisk. . Mi er også syk, men hun er litt lettere å håndtere nå når hun er eldre. For hun sier hva som er ubehagelig og ikke
God bedring♡
Ja, de piper og vil så gjerne utdakar pusane
så bra at du føler deg bedre![]()
Det er nydelig innimellomja noen gange er det akkurat det man trenger![]()
God tur på jobbNå må jeg faktisk på jobb en tur, bedriftshelsetjenesten kommer så da må tuppa bli med; varer heldigvis ikke så lenge da![]()
God bedringStakkar lille mini som har blitt forkjølt. Hoster mye og sliter med å sove pga all hosting. Fikk han kun til å sove 15 min nå på første lur og han er så trøtt stakkar