Skravletråd februar!

Nei absolutt ikke. Prøvde å få han til å sove litt til. Resultatet er en liten som herjer i sofaen
Typisk. . Mi er også syk, men hun er litt lettere å håndtere nå når hun er eldre. For hun sier hva som er ubehagelig og ikke :)
God bedring♡

alt vel her :)
Vesla var på idrettskolen i går. Å hun likte det så godt at hun nesten begynte å gråte når vi skulle hjem.
Hun var nemlig ikke klar :D
Hehe :p kanskje du får lurt henne til det istedenfor hest? :p

Det er bra da :) sov du litt da? Litt av en sovestil på henne :p
Ja, vi sov sammen da. Hun sover så godt i armene våre :)
Hihi, måtte flire litt inni meg når jeg plutselig la merke til at hun faktisk var sovna :p

Ja, vi sov sammen da. Hun sover så godt i armene våre :)
Hihi, måtte flire litt inni meg når jeg plutselig la merke til at hun faktisk var sovna :p
Søta ♡
Det er godt å sove sammen syns jeg. Henta tuppa ved 6 tiden i morges jeg, for hun var så varm at jeg syns det var best å ha henne sammen med meg :)

Nå må jeg faktisk på jobb en tur, bedriftshelsetjenesten kommer så da må tuppa bli med; varer heldigvis ikke så lenge da :)

Hehe :p kanskje du får lurt henne til det istedenfor hest? :p
hadde hvert bedre ja :P hehe
vi får se hva det blir til når den tid kommer :)

sov veldig bra :D men herregud som man drømmer. i natt drømte jeg at N forsvant i utlandet det var en grusom drøm :(

nå drømte jeg at jeg kjørte bil og der jeg ikke kom opp dro jeg den opp, men glapp jeg og bilen trillet fra meg haha :p

ble ikke noe husarbeid før legen, men SKAL ta det etter legen :p

Back
Topp