nei nå skal jeg ta en dupp fordi må ta litt husarbeid før jeg drar til legen
snakkes senere snupper 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk ♡Stakkars lille
God bedring!
Tusen takk ♡ja
huff :/ god bedring
helt sant hehe![]()
Var det i dag tidligEr du ensom i dag??![]()
Ble halvannen time våken. Og ei frøken som var lys våken litt før 7 alleredeSå kjedelig.. håper dere sovnet raskt igjen![]()
Masse burgere og biff sikkertHahamen hva han spiser nå da det har jo ikke jeg peiling på
![]()
AbsoluttEr så deilig å slippe det![]()
Sov godtnei nå skal jeg ta en dupp fordi må ta litt husarbeid før jeg drar til legensnakkes senere snupper
![]()
Ja, den gjør detjeppmen den gråten den treffer midt i hjertet altså....
God formiddagGod morgen jenter![]()
Går det bra med dere?
JeppBlir det veldig stor forandring da?
Dere bor i hus ikke sant?
Deilig med litt fred og ro daVar det i dag tidligMen fikk en time til på øyet før Vesla og Knøtte var klare for å stå opp
![]()
Stakkar liten ♡ ikke lett å være syk og litenStakkar lille mini som har blitt forkjølt. Hoster mye og sliter med å sove pga all hosting. Fikk han kun til å sove 15 min nå på første lur og han er så trøtt stakkar
Alt fint,mye bedre form I dag enn i gårGod morgen jenter![]()
Går det bra med dere?
Typisk.. hva er det med disse ungene søvn da..Åh.Ble halvannen time våken. Og ei frøken som var lys våken litt før 7 allerede![]()
Nei absolutt ikke. Prøvde å få han til å sove litt til. Resultatet er en liten som herjer i sofaenStakkar liten ♡ ikke lett å være syk og liten![]()
dakar pusaneGod formiddag
Begynner å bli i bedre form, så alt bra her!
To katter har vondt da....ble sterilisert igår![]()
ja noen gange er det akkurat det man trengerDeilig med litt fred og ro da![]()
alt vel herAlt fint,mye bedre form I dag enn i gårbra med dere?