Skravletråd februar!

Har han startet med nattarbeid?:)
Kjedelig, men går sikkert fint!
han må jobbe natt når de skal jobbe der t-banen går. så han er hjemme i 6 tiden på morgen sånn ca :p

han jobbet sånn natt når jeg gikk gravid med N og :p hormoner påvirker det enda mer vettu!

Nå har jeg 2 store hull på kjøkken veggen :o
Den nye inngangen skal bli der kjøkkenet er nå (og vi skal flytte kjøkkenet) så de holder på å gjøre klart til hvor den nye døra skal stå :)
Spennende med oppussing:D
Blir sikkert bra!

Hun sluttet garantert å gråte fort:)
Klem til deg!
ja :) men det var grusomt å se henne. pleier jo å gå bra å snu meg å vinke ha det, men hun sto jo alene så kan være det :o
tusen takk :)

Nå har jeg 2 store hull på kjøkken veggen :eek:
Den nye inngangen skal bli der kjøkkenet er nå (og vi skal flytte kjøkkenet) så de holder på å gjøre klart til hvor den nye døra skal stå :)
resultatet blir nok bra :D

Ja det er jo ikke så kaldt på Østlandet nå så det funker nok fint:)
idag er det - 1 så tror de skal på tur idag :D N elsker å være ute! i morgen er det planleggingsdag i bhg :p

etter påske kommer vi til å kjøpe parkdress om den henne har er for liten :)

hun er alltid snill med meg! <3 ååå fikk så vondt av henne idag. hun så meg i porten når jeg gikk fra bhg :( hun gråt stakkars... hun så meg gå :o
Huff da :/ men det går over, tidvis har vi sånn gråt når vi skilles vi også,men de i barnehagen sier det er over så fort jeg har kommet meg ut av syne:)

Huff da :/ men det går over, tidvis har vi sånn gråt når vi skilles vi også,men de i barnehagen sier det er over så fort jeg har kommet meg ut av syne:)
jepp :) men den gråten den treffer midt i hjertet altså....

Stakkar lille mini som har blitt forkjølt. Hoster mye og sliter med å sove pga all hosting. Fikk han kun til å sove 15 min nå på første lur og han er så trøtt stakkar

Back
Topp