Skravletråd februar!

Ikke jeg heller .rn har det hos mamma så derfor kom jeg på det
Vi snakket om det nå når vi skal pusse opp badet? Men kom fram til det at det vi hadde i forrige huset ble aldri brukt så vi får heller bade hos svigermor

her skal mannen jobbe natt idag + han jobber dagtid.. fri i morgen da. jeg og N skal på koselig lunsj til mine besteforeldre i morgen :D også skulle mannen jobbe søndag natt, tirsdag natt og onsdag/ torsdag natt... ser ikke han så mye da :o

hjem å spise så må han sove :o men men, jeg klarer meg :) mange av dere andre har de borte lenge. min kommer hjem og har fri dagen etter så skal vel ikke klage på det :)

Natten gikk ganske bra :) lille J hadde en liten våke periode på 30 min i 4 tiden :p

Idag skulle jeg egentlig til en venninne, å ha babydate, men så kommer moren hennes, moren er ikke så fan av meg :p Å jeg er ikke så fan av moren heller :p
Haha da er der nok best å holde seg hjemme :p

her skal mannen jobbe natt idag + han jobber dagtid.. fri i morgen da. jeg og N skal på koselig lunsj til mine besteforeldre i morgen :D også skulle mannen jobbe søndag natt, tirsdag natt og onsdag/ torsdag natt... ser ikke han så mye da :o

hjem å spise så må han sove :o men men, jeg klarer meg :) mange av dere andre har de borte lenge. min kommer hjem og har fri dagen etter så skal vel ikke klage på det :)
Det er lov å klage litt uansett,for det er aldri noe gøy å være alene :)

Det er lov å klage litt uansett,for det er aldri noe gøy å være alene :)
jeg er jo IKKE vant med det så blir tøft når han jobber natt og spesielt når jeg er gravid :( nei det er aldri noe gøy :)

Håper det går bra og at N er snill med deg :)
hun er alltid snill med meg! <3 ååå fikk så vondt av henne idag. hun så meg i porten når jeg gikk fra bhg :( hun gråt stakkars... hun så meg gå :o

Nå har jeg 2 store hull på kjøkken veggen :o
Den nye inngangen skal bli der kjøkkenet er nå (og vi skal flytte kjøkkenet) så de holder på å gjøre klart til hvor den nye døra skal stå :)

Har han startet med nattarbeid?:)
Kjedelig, men går sikkert fint!

Da må du ha to dresser:p
fungerer med regnbukse med ull under i nød :) hun klarte å være sur og moset enn smoothie pose, men skal få vasket dressen. helt glemt av den jeg :p

Back
Topp