Huff kan tenke meg du er trøtt jaBaby som får 4 tenner samtidig + 4 åring med monster på rommet = Veldig trøtt mamma på jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff kan tenke meg du er trøtt jaBaby som får 4 tenner samtidig + 4 åring med monster på rommet = Veldig trøtt mamma på jobb
Så kjedelig.. håper dere sovnet raskt igjensov søtt i noen timer. Nå har jeg ei alt for våken og sprellende frøken atme meg i senga som vil alt annet enn å soveee
Vi snakket om det nå når vi skal pusse opp badet? Men kom fram til det at det vi hadde i forrige huset ble aldri brukt så vi får heller bade hos svigermorIkke jeg heller .rn har det hos mamma så derfor kom jeg på det
Haha da er der nok best å holde seg hjemmeNatten gikk ganske bralille J hadde en liten våke periode på 30 min i 4 tiden
![]()
Idag skulle jeg egentlig til en venninne, å ha babydate, men så kommer moren hennes, moren er ikke så fan av megÅ jeg er ikke så fan av moren heller
![]()
4 tennerBaby som får 4 tenner samtidig + 4 åring med monster på rommet = Veldig trøtt mamma på jobb
Men hun spiser rå løk dahehe det er fordi de ikke skal spise ting i skogen at smaksløkene gjør ting bitere. en fin egenskap da![]()
det er det ikke mange barn som spiserMen hun spiser rå løk da![]()
Det er lov å klage litt uansett,for det er aldri noe gøy å være aleneher skal mannen jobbe natt idag + han jobber dagtid.. fri i morgen da. jeg og N skal på koselig lunsj til mine besteforeldre i morgenogså skulle mannen jobbe søndag natt, tirsdag natt og onsdag/ torsdag natt... ser ikke han så mye da
![]()
hjem å spise så må han sovemen men, jeg klarer meg
mange av dere andre har de borte lenge. min kommer hjem og har fri dagen etter så skal vel ikke klage på det
![]()
jeg er jo IKKE vant med det så blir tøft når han jobber natt og spesielt når jeg er gravidDet er lov å klage litt uansett,for det er aldri noe gøy å være alene![]()
Nei, jeg veitdet er det ikke mange barn som spiser![]()
Håper det går bra og at N er snill med degjeg er jo IKKE vant med det så blir tøft når han jobber natt og spesielt når jeg er gravidnei det er aldri noe gøy
![]()
Da må du ha to dressertusen takktypisk at dressen hennes er til vask. så at det var smoothie søl og lar ikke henne gå med møkkete ting
![]()
oi såpassNei, jeg veitrå løk og rå sopp, så fort de er varmebehandlet vil hun ikke ha
![]()
Det går heldogvis bedre, jaAu, godt det går bedre med ham da
Nakkevondt er smertefullt!
Uff daBaby som får 4 tenner samtidig + 4 åring med monster på rommet = Veldig trøtt mamma på jobb
hun er alltid snill med meg! <3 ååå fikk så vondt av henne idag. hun så meg i porten når jeg gikk fra bhgHåper det går bra og at N er snill med deg![]()
Har han startet med nattarbeid?her skal mannen jobbe natt idag + han jobber dagtid.. fri i morgen da. jeg og N skal på koselig lunsj til mine besteforeldre i morgenogså skulle mannen jobbe søndag natt, tirsdag natt og onsdag/ torsdag natt... ser ikke han så mye da
![]()
hjem å spise så må han sovemen men, jeg klarer meg
mange av dere andre har de borte lenge. min kommer hjem og har fri dagen etter så skal vel ikke klage på det
![]()
fungerer med regnbukse med ull under i nødDa må du ha to dresser![]()