han må jobbe natt når de skal jobbe der t-banen går. så han er hjemme i 6 tiden på morgen sånn caHar han startet med nattarbeid?
Kjedelig, men går sikkert fint!
han jobbet sånn natt når jeg gikk gravid med N og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
han må jobbe natt når de skal jobbe der t-banen går. så han er hjemme i 6 tiden på morgen sånn caHar han startet med nattarbeid?
Kjedelig, men går sikkert fint!
Hun sluttet garantert å gråte forthun er alltid snill med meg! <3 ååå fikk så vondt av henne idag. hun så meg i porten når jeg gikk fra bhghun gråt stakkars... hun så meg gå
![]()
Spennende med oppussingNå har jeg 2 store hull på kjøkken veggen
Den nye inngangen skal bli der kjøkkenet er nå (og vi skal flytte kjøkkenet) så de holder på å gjøre klart til hvor den nye døra skal stå![]()
jaHun sluttet garantert å gråte fort
Klem til deg!
Ja det er jo ikke så kaldt på Østlandet nå så det funker nok fintfungerer med regnbukse med ull under i nødhun klarte å være sur og moset enn smoothie pose, men skal få vasket dressen. helt glemt av den jeg
![]()
resultatet blir nok braNå har jeg 2 store hull på kjøkken veggen
Den nye inngangen skal bli der kjøkkenet er nå (og vi skal flytte kjøkkenet) så de holder på å gjøre klart til hvor den nye døra skal stå![]()
idag er det - 1 så tror de skal på tur idagJa det er jo ikke så kaldt på Østlandet nå så det funker nok fint![]()
Huff da :/ men det går over, tidvis har vi sånn gråt når vi skilles vi også,men de i barnehagen sier det er over så fort jeg har kommet meg ut av synehun er alltid snill med meg! <3 ååå fikk så vondt av henne idag. hun så meg i porten når jeg gikk fra bhghun gråt stakkars... hun så meg gå
![]()
Ja! Det er skikkelig gøy, for det skjer noe nytt hver dagSpennende med oppussing
Blir sikkert bra!
Satser på detresultatet blir nok bra![]()
jeppHuff da :/ men det går over, tidvis har vi sånn gråt når vi skilles vi også,men de i barnehagen sier det er over så fort jeg har kommet meg ut av syne![]()
Skjønner dethan må jobbe natt når de skal jobbe der t-banen går. så han er hjemme i 6 tiden på morgen sånn ca![]()
han jobbet sånn natt når jeg gikk gravid med N oghormoner påvirker det enda mer vettu!
Huff, ja det skjærer i hjertetjamen det var grusomt å se henne. pleier jo å gå bra å snu meg å vinke ha det, men hun sto jo alene så kan være det
tusen takk![]()
Stas å være ute jaidag er det - 1 så tror de skal på tur idagN elsker å være ute! i morgen er det planleggingsdag i bhg
![]()
etter påske kommer vi til å kjøpe parkdress om den henne har er for liten![]()
det er for idag, søndag, tirsdag og onsdag var det velSkjønner det
Men er vel bare for en periode?
Blir det veldig stor forandring da?Ja! Det er skikkelig gøy, for det skjer noe nytt hver dag![]()
Stakkars lilleStakkar lille mini som har blitt forkjølt. Hoster mye og sliter med å sove pga all hosting. Fikk han kun til å sove 15 min nå på første lur og han er så trøtt stakkar
Det er jo ikke illedet er for idag, søndag, tirsdag og onsdag var det vel![]()
jaHuff, ja det skjærer i hjertet![]()
huff :/ god bedringStakkar lille mini som har blitt forkjølt. Hoster mye og sliter med å sove pga all hosting. Fikk han kun til å sove 15 min nå på første lur og han er så trøtt stakkar
helt sant heheStas å være ute janesten umulig å få ungene inn igjen
![]()