Tusen takkGod bedring![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGod bedring![]()
Haha, du har god fantasisov veldig bramen herregud som man drømmer. i natt drømte jeg at N forsvant i utlandet det var en grusom drøm
nå drømte jeg at jeg kjørte bil og der jeg ikke kom opp dro jeg den opp, men glapp jeg og bilen trillet fra meg haha![]()
Håper du lykkes med detble ikke noe husarbeid før legen, men SKAL ta det etter legen![]()
Aldri smakttror det blir bananpannekaker til lunsj i dag gitt..![]()
Tipper mannen her også er fornøyd med detSitter å koser meg med discovery akkurat nå. Endelig ble canal digital og discovery enige. Godt å ha kanalene tilbake igjen, selv om jeg har klart meg fint uten de
Ooh nå fikk jeg lyst på kjøttkakerHilser på mens jeg lager kjøttkaker
Mmm....gleder meg til middag!
Hva gjør dere?![]()
Nja sånn passeGod morgen
Sovet godt?
Takk for det søtaLykke til på kurs for kb
Og velkommen til Vestfold!
Jobb og treningHvilke planer har folket i dag da?
Uff da det skjønner jeg daBaby som får 4 tenner samtidig + 4 åring med monster på rommet = Veldig trøtt mamma på jobb
Jeg har veldig lyst på badekar men mannen vil ikke ha...Vi snakket om det nå når vi skal pusse opp badet? Men kom fram til det at det vi hadde i forrige huset ble aldri brukt så vi får heller bade hos svigermor
Jeg er bare glad for at vi slipper å bytte leverandør jeg. Klarte meg bra med å bare se på tv2 livstil, tv2 zebra og fox, hehe.Tipper mannen her også er fornøyd med det
Jeg bryr meg lite...![]()
Hørtes behagelig utOoh nå fikk jeg lyst på kjøttkaker
Jeg sitter å slapper av mens baby J soverom en time så er mannen ferdig på jobb
![]()
Jeg ser nesten aldri på TV jegJeg er bare glad for at vi slipper å bytte leverandør jeg. Klarte meg bra med å bare se på tv2 livstil, tv2 zebra og fox, hehe.
Billigere iallefallhadde hvert bedre jahehe
vi får se hva det blir til når den tid kommer![]()
Har vært på møte med bedriftshelsetjenesten, sånn Standart puste prøve og sånn som vi tar hvert 2 årTakk
Har du noen planer idag da ?![]()
Aldri smakt
Hvordan lager du det?