Nei, har gått over til å ta en liten del av kjøttdeigen og krydre det med spisskummen, paprikakrydder og litt salt i stedet siden det smaker ganske likt![]()
Mi tåler taco da! Tåler også salsasaus så lenge jeg ikke har på masse! (Bruker hot saus)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, har gått over til å ta en liten del av kjøttdeigen og krydre det med spisskummen, paprikakrydder og litt salt i stedet siden det smaker ganske likt![]()
Mmm.. rekerKoste meg med reker i går da sambo var på jobb, og han ikke liker det![]()
Men i dag derimot er jeg tom for forslag.. pleide å lage mye indisk før, men har prøvd det to ganger nå etter fødsel og lillegutt er ikke så fornøyd med detså da blir det ikke det mens jeg full ammer..
Hva lager dere til mat i dag??![]()
Ah misunnelig! Synes det var så godtMi tålte godt tikka wrap forresten![]()
Fløte/Creme Fraiche pleier jeg ofte å erstatte med kokosmelk (ev. lett til slanketyrannenBlæ, synes det er umulig å finne på middager for tiden. Jeg er på melkefri diett, og mannen slanker seg og driver med sunnhetshysteri (evt. tyranni). Hadde lyst på en mild utgave av tikka masala, men der skulle det være creme fraiche i. Tenkte på pizza med fullkornsbunn, men jeg kan jo ikke spise ost.. Endte opp med hjemmelaget burger med grove brød. I går hadde vi biff og salat med fullkornspasta. Jeg vil bare ha noe ordentlig, normal mat..
Var redd det skulle bli for tyntflytende, så jeg droppet hele greien. Orker ikke stå og lage mat og bruke tid på noe som ikke faller i smak hos herr kresen på slanke'n[emoji14]Fløte/Creme Fraiche pleier jeg ofte å erstatte med kokosmelk (ev. lett til slanketyrannen[emoji14])
Vi er også på melkefri kost.Blæ, synes det er umulig å finne på middager for tiden. Jeg er på melkefri diett, og mannen slanker seg og driver med sunnhetshysteri (evt. tyranni). Hadde lyst på en mild utgave av tikka masala, men der skulle det være creme fraiche i. Tenkte på pizza med fullkornsbunn, men jeg kan jo ikke spise ost.. Endte opp med hjemmelaget burger med grove brød. I går hadde vi biff og salat med fullkornspasta. Jeg vil bare ha noe ordentlig, normal mat..
Hvor får du tak i disse tingene?Vi er også på melkefri kost.
Bruker creme fraiche basert på havre. Finnes også flere oster du kan spise. Hvit geitost, bøffelmozzarella, manchego for å nevne noen
Ekte fetaost er også basert på geitmelk. Må bare lese nøye på alle pakninger![]()
Tine har kommet med hvit geitost som de har på de fleste matbutikker. Bøffelmozzarella har jeg funnet på obs og kiwi. Har også kjøpt chevre på kiwi.Manchego har de på meny og obs. Creme fraiche har jeg kjøpt på remaHvor får du tak i disse tingene?