Hva skal du ha til middag i dag?

Mandag: nakkekoteletter av svin, wokgrønnsaker og røde linser. Phad thai saus til.

I dag: Ørret med rømmesaus, poteter, gulrot og brokkoli.

Imorgen: Kjøttdeig med krydderier, grønnsaker og rømme eller dressing stappet i grove spelt-pitabrød

Torsdag: fisk av noe slag..
 
Mandag: hamburger
Tirsdag: Seifilet
Onsdag: snitzel
Torsdag: kjøttkake i brunsaus
 
Fajitas i går:)
Får se i dag, høyst usikkert hvor mange som spiser pga sykdom.
 
image.jpeg
Igår ble det hjemmelaga laks og spinat pai, servert meg hvitløksbaguett og en thai'ish salat jeg har kick på som består av raspa gullerot og rødløk, med litt koskosnøtt vingard og sukker, deeeeeilig:) Også så greit at sambo kan ta med på jobben dagen etter:)

Ermh også IMENS jeg venta på så ble det et lite ventemåltid som min sambo kaller det:image.jpeg
 
Hva skal man lage når stekeovnen har streika og det ikke blir ny før langt etter påske?
 
Salat ekke mat, sier gubben. Haha

Kjøkken e'kke kjøkken uten komfyr - kan du si da :) takeout eller salat :)

Men du har da mikro? Der man kan jo vistnok koke potet og alt
 
Hva skal man lage når stekeovnen har streika og det ikke blir ny før langt etter påske?
Finne frem grillen? Mikromat? Vi kjøpte en kokeplate da vi holdt på å pusse opp kjøkkenet. Fikk til grei mat på en kokeplate. Billig var den og..
 
Kjøkken e'kke kjøkken uten komfyr - kan du si da :) takeout eller salat :)

Men du har da mikro? Der man kan jo vistnok koke potet og alt
Finne frem grillen? Mikromat? Vi kjøpte en kokeplate da vi holdt på å pusse opp kjøkkenet. Fikk til grei mat på en kokeplate. Billig var den og..

Heldigvis virker platetoppen:) men vi er jo så glad i alt som trenger stekeovn :p heldigvis rømmer jeg sørover til mams og paps, og der har de hvertfall kjøkken.

Men tipper vi lager en suppe i kveld. Det er hvertfall godt.
 
Her slår vi til med taco-torsdag, siden vi er på hytta :p I morgen har vi lovet å lage lasagne til resten av familien kommer opp :)
 
Heldigvis virker platetoppen:) men vi er jo så glad i alt som trenger stekeovn :p heldigvis rømmer jeg sørover til mams og paps, og der har de hvertfall kjøkken.

Men tipper vi lager en suppe i kveld. Det er hvertfall godt.
Men daa er det jo nada stress :p
Vi var uten kjøkken i flere uker i fjor vår, mens vi ventet på levering av nytt. Hadde kun kjøleskap og micro. Var rimelig lei Fjordland og kinesisk take-away! ;)
 
Ørret med ovnsstekte poteter, tzatziki og agurk/fennikel-salat. Fra Adams matkasse. Skikkelig snadder! :D
 
Juhuuu.. Sykdom i huset hsr medført kjempebra middagsukr gitt! Hamburger, pizza, tomatsuppe og pølser og potetmos :p
 
Juhuuu.. Sykdom i huset hsr medført kjempebra middagsukr gitt! Hamburger, pizza, tomatsuppe og pølser og potetmos :p
Samme her.. Masse lukrativ mat. I dag slo jeg til med brødskive med makrell i tomat til meg og havregrøt til den syke. Pappaen skal steke seg en pizza når han kommer hjem. For en kulinarisk uke :p
 
Samme her.. Masse lukrativ mat. I dag slo jeg til med brødskive med makrell i tomat til meg og havregrøt til den syke. Pappaen skal steke seg en pizza når han kommer hjem. For en kulinarisk uke :p

:p så godt vi er flere ;)
 
Kyllinglår, wok med div grønnsaker, fersk ingefær og hvitløk og eggenudler med rød karri osv i dag. Laks i morgen, men skal prøve å finne på noe annet enn rømme og poteter osv til :)
Tomatsuppe på onsdag
Fisk igjen på torsdag
Også er det helg igjen :p
 
Back
Topp