Hva skal du ha til middag i dag?

Her ble det pasta carbonara idag :)

9c866743743399e65c6796b4728acbb6

Laks :-)

Forslag til lett tygd mat? Samboer skal trekke visdomstann i dag :) er så tom for ideer

Forslag til lett tygd mat? Samboer skal trekke visdomstann i dag :) er så tom for ideer
Suppe må vel være det beste da?
Blomkålsuppe og gulrot/søtpotetsuppe er mine favoritter.

Sashimi av laks med ruccola og avokado.

Taco i dag:)

Idag skal vi prøve det tikka wrap KIT greia ;)

Åh, det er så godt! Men lille fikk grønn bleie etterpå, så tror jeg skal vente en stund før jeg prøver igjen.

Neeei? Hva reagerte hun på tror du? Frøkna her har bare reagert på kål hittil men aldri grønn bleie

Neeei? Hva reagerte hun på tror du? Frøkna her har bare reagert på kål hittil men aldri grønn bleie
Jeg tipper det var kyllingkrydderet. Tror Kykkelikokos sin gutt også reagerte på det samme hvis jeg ikke husket feil.

Her kommer venninner på besøk og skal mekke pizza til oss. De tilbydde seg å lage og det kunne jeg ikke takke nei til ❤️

Tacofredag! (Men uten løk denne gangen...)
I morgen blir det thaigryte. Håper ikke mini reagerer på sterk mat, får være litt snill med chilien både i dag og i morgen :P

Det var VELDIG godt, men her ble det også grønn bleie :( Veldig synd. Hadde håpet det kunne bli et alternativ til taco. Noe det sikkert blir når lille tåler mer :)

Tåler din lille taco da?

Back
Topp