Her ble det pasta carbonara idag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Suppe må vel være det beste da?Forslag til lett tygd mat? Samboer skal trekke visdomstann i dager så tom for ideer
Suppe eller lapskausForslag til lett tygd mat? Samboer skal trekke visdomstann i dager så tom for ideer
Åh, det er så godt! Men lille fikk grønn bleie etterpå, så tror jeg skal vente en stund før jeg prøver igjen.Idag skal vi prøve det tikka wrap KIT greia![]()
Åh, det er så godt! Men lille fikk grønn bleie etterpå, så tror jeg skal vente en stund før jeg prøver igjen.
Jeg tipper det var kyllingkrydderet. Tror Kykkelikokos sin gutt også reagerte på det samme hvis jeg ikke husket feil.Neeei? Hva reagerte hun på tror du? Frøkna her har bare reagert på kål hittil men aldri grønn bleie
Det var VELDIG godt, men her ble det også grønn bleieNeeei? Hva reagerte hun på tror du? Frøkna her har bare reagert på kål hittil men aldri grønn bleie
Det var VELDIG godt, men her ble det også grønn bleieVeldig synd. Hadde håpet det kunne bli et alternativ til taco. Noe det sikkert blir når lille tåler mer
![]()
Nei, har gått over til å ta en liten del av kjøttdeigen og krydre det med spisskummen, paprikakrydder og litt salt i stedet siden det smaker ganske liktTåler din lille taco da?