Syte-klage tråd

Skikkelig skikkelig sliten idag etter all ryddingen igår.. Kjenner ryggen og bekkenet ikke er helt happy

Åhgud, jeg har vært på jobb i dag og nå er jeg så sliten at jeg bare vil legge meg ned for å dø. Har egentlig hatt en fin dag på jobb, ungene har vært supre, men er jo på beina og det er helt grusomt nå.

Jeg kløøør... overalt og inni hender og føtter. Må prøve å bytte vaskemiddel og se om det hjelper, for jeg blir gal. Klør huden min i filler!

Kan det være svangerskapskløe? Er ikke den ting å være litt på vakt for? Eller veit du at du fort klør av vaskemidler? :)

Jeg har egentlig null grunn for å klage! Jeg er frisk og rask og glad, men guuuuu så lyst jeg har å klage litt! Jeg er sååå trøtt- gjesper i ett hakka kjør:p

12 timer jobb unnagjort.. 1.5 time igjen.. sliten :(

Og halsbrannen har kommet drastisk de siste dagene :(

Ser ut som jeg skal lide meg igjennom det samme som sist. Den uvennlige termostaten i kroppen... Den gjør meg så overdrevent varm!! Går rundt nesten naken i 20 grader og svetter. Gruer meg til sommeren....

Kj

Kjenner meg igjen. Har vært konstant forstoppet siden jeg fant ut jeg var gravid :)
Huff, såpass... Her har det vore hard mage, men kun to gonger skikkeleg forstoppa, og då var det tilgangs... Skal vere bra med fiber, trening og mykje vatn ☺ Og tenkte eg skulle prøve litt Idoform framover.

Hatt en av tre nattevakter, fikk en dupp på to timer i natt, sovnet hjeMme etter mye om og men og sov bare to timer før jeg våknet av meg selv:( først vondt i hodet og sint osv men nå har jeg spist og føler meg klar til å stå opp.. er bare det at jeg hadde tenkt å sove mer enn fire timer:( arg.

I går gledet jeg meg over at mannen skulle komme hjem i morgen. Liksom. I dag var dommen tidligst onsdag.
Jeg har oul på mandag jo.

Må bare sutre litt over at det ser ut til at vondt bekken har kommet for å bli. I dag har jeg holdt på hjemme sånn litt hele dagen, og nå verker det både foran og bak :( bestiller meg en time hos kiropraktor til uka, men jeg kan ikke holde på med det ukentlig resten av svangeskapet, det blir jo grisedyrt! Det kommer til å bli veldig veldig lange 22 uker dette her :(

I går gledet jeg meg over at mannen skulle komme hjem i morgen. Liksom. I dag var dommen tidligst onsdag.
Jeg har oul på mandag jo.

Å nei :( så utrolig kjipt :(<3

Sliten etter å ha jobbet trippel vakt snart :(
19 timer i strekk og gudene vet hvor lenge til jeg må være her.. sovet minimalt. Spist minimalt.
Føler meg uvel og kvalm og ikke i form :(

Kan det være svangerskapskløe? Er ikke den ting å være litt på vakt for? Eller veit du at du fort klør av vaskemidler? :)
Det kan være, jeg tenkte først å se om det hjelper å bytte til Neutral. Vanligvis tåler huden min en del, så er litt usikker på om det kan være hormonelt eller hva. Blir helt stripete og rød av å klø meg bare litt.

Må bare sutre litt over at det ser ut til at vondt bekken har kommet for å bli. I dag har jeg holdt på hjemme sånn litt hele dagen, og nå verker det både foran og bak :( bestiller meg en time hos kiropraktor til uka, men jeg kan ikke holde på med det ukentlig resten av svangeskapet, det blir jo grisedyrt! Det kommer til å bli veldig veldig lange 22 uker dette her :(
Æsj så kjipt, håper det bedrer seg.

Er så lei av syke barn, trassete barn, rotete hus og manglende energi. Og selvsagt ligger jeg nå strak ut med feber, hodeverk, snørr og hele pakka...:depressed:

Back
Topp