Syte-klage tråd

Jeg er så forkjølet som aldri før. Det renner fra nesa, hver tredje minutt må jeg pusse den, jeg er helt rødt i ansiktet. Og så var jeg på en bursdag i går sammen med noen erfarne damer som har holdning "graviditet er ikke sykdom ", "jeg jobbet fulltid til dag før fødselen", "12 timer før fødselen følte jeg meg eneste gang gravid" etc., slik at jeg var så flau å si at jeg allerede i uke 16 jobber bare 50% . Føler så stort press å være frisk,rask og sprek, men det er jeg ikke

Nå har jeg vært sjuk i over en måned. Jeg er så lei! Hoster til jeg kaster opp om morgenen, og hoster til jeg tisser på meg om kvelden.. kvipeøvelser står høyt på lista altså men når hosten står på som værst går det ikke likevel.. sukk :( jeg vil bare ha en natt med søvn... :(

Jeg våknet kl 2.30 i dag av magesmerter og generelt ubehag, fikk ikke sove igjen og 1 time senere måtte jeg løpe på bader. Jeg har fått omgangssyke. Jeg er så sliten.

Må syte litt for at jeg brant meg så på ved kubbe i peisen som var glødende og jeg sitter nå med blemme på fingeren som gjør au :(

Sååå sliten :( Vondt i alle deler av kroppen.
Skal sende ut sambo og jentungen så se om jeg klarer å gjøre rent her hjemme.

Fikk vondt nede på høyre side av magen i går. Tenkte det var ligamentsmerter, men det går jo ikke over...måtte bøye meg ved noen anledninger når jeg skulle gå i går...nå er det ømt, særlig hvis jeg trykker litt kjenner jeg det godt...
Kan jeg ha fått en heftig uvi? Noen som vet? Og holder det da å levere urinprøve i morgen? (Orker ikke bale med legevakt om jeg ikke må)

Jeg var sekunder fra å svime av i dusjen, klarte så vidt å rope på gubben som nesten måtte bære meg til sengs. Nå tør jeg ikke dusje når jeg er alene hjemme lenger.

Jeg er så forkjølet som aldri før. Det renner fra nesa, hver tredje minutt må jeg pusse den, jeg er helt rødt i ansiktet. Og så var jeg på en bursdag i går sammen med noen erfarne damer som har holdning "graviditet er ikke sykdom ", "jeg jobbet fulltid til dag før fødselen", "12 timer før fødselen følte jeg meg eneste gang gravid" etc., slik at jeg var så flau å si at jeg allerede i uke 16 jobber bare 50% . Føler så stort press å være frisk,rask og sprek, men det er jeg ikke

Ikke bry deg om de! Jeg jobber ikke i det hele tatt. Syntes du er sprek som klarer å jobbe 50% jeg ❤️

Jeg starter hver morgen med å være usannsynlig kvalm.. og svimmel.. liker ikke! :(

Hater slike holdninger, nesten så jeg ønsker de slike svangerskap som faktisk gjør at en føler seg sjuk!

Syns du er kjempe flink som klarer å jobbe 50%, jeg har vært 100% sykemeldt siden midten av november og klarer fortsatt såvidt å gå en tur i butikken og da er jeg gåen for resten av kvelden.

Jeg er i så dårlig form at jeg er nødt til å være hjemme fra jobb i morgen. IGJEN... Har feber og en kraftig forkjølelse/influensa, og klarer nesten ikke bevege meg pga. bekkensmerter.. Har stappet i meg paracet i hele dag, men måtte ta en grinepause på do i dag... og holdt på å svime av fordi det er så vondt å gå opp trappen hjemme etter jobb... Fungerer ikke i det hele tatt :(

Det har ikke gått mer enn 14 dager siden sist egenmelding, og jeg trenger vel egentlig sykemelding, Skal ringe legekontoret i morgen tidlig, men hjelper jo lite når legen min ikke er der igjen før 4.februar..

Jeg blir litt rystet over å lese om holdningene her! Det er greit nok at graviditet ikke er en sykdom, men kroppen er jo uten tvil i en unntakstilstand og det kan slå ut på mange forskjellige måter. Jeg ble 50% sykemeldt sist i uke 15-16 pga svangerskapsrelaterte plager og klarte aldri å komme tilbake. Jeg vet det ikke er lett, men prøv å ikke bry deg. Det er viktigere at du tenker på deg selv og baby (det er jo ingen som takker deg i etterkant om du sliter deg ut) - og om mamma har det bra så har som regel baby det bra også ❤ Klem til deg!

Jeg er i så dårlig form at jeg er nødt til å være hjemme fra jobb i morgen. IGJEN... Har feber og en kraftig forkjølelse/influensa, og klarer nesten ikke bevege meg pga. bekkensmerter.. Har stappet i meg paracet i hele dag, men måtte ta en grinepause på do i dag... og holdt på å svime av fordi det er så vondt å gå opp trappen hjemme etter jobb... Fungerer ikke i det hele tatt :(

Det har ikke gått mer enn 14 dager siden sist egenmelding, og jeg trenger vel egentlig sykemelding, Skal ringe legekontoret i morgen tidlig, men hjelper jo lite når legen min ikke er der igjen før 4.februar..

Høres slitsomt ut!

Legen har vel en vikar?

Høres slitsomt ut!

Legen har vel en vikar?

Jo, håper det. Fått time hos min lege den 4, men skal ringe ned til legekontoret i morgen tidlig for å høre om det er noen som kan hjelpe meg før det.

Er så usannsynlig sint nå!
Lillesøstera til gubben har nå begynt å fortelle VÅR nyhet til sine venner! Og hennes venner er også gubben sine gamle kamerater... som han ikke prater så mye med mer pga han har vokst fra de og dems oppførsel...
Og vi har ikke delt nyheten til noen nesten enda da vi ønsker å vente til vi vet kjønn og det er ikke før om noen uker..
Men hvilken rett har Hu på å fortelle vår hemmelighet liksom !!!!
Kjenner jeg rister av sinne da hun akkurat har begynt å bygge opp tillit igjen etter all dritten hu har gjort mot oss de siste 4 årene liksom...
At Hu tør å ødelegge alt igjen !

Er så usannsynlig sint nå!
Lillesøstera til gubben har nå begynt å fortelle VÅR nyhet til sine venner! Og hennes venner er også gubben sine gamle kamerater... som han ikke prater så mye med mer pga han har vokst fra de og dems oppførsel...
Og vi har ikke delt nyheten til noen nesten enda da vi ønsker å vente til vi vet kjønn og det er ikke før om noen uker..
Men hvilken rett har Hu på å fortelle vår hemmelighet liksom !!!!
Kjenner jeg rister av sinne da hun akkurat har begynt å bygge opp tillit igjen etter all dritten hu har gjort mot oss de siste 4 årene liksom...
At Hu tør å ødelegge alt igjen !
Da hadde jeg blitt PISSED !!!!!

Back
Topp