Skikkelig skikkelig sliten idag etter all ryddingen igår.. Kjenner ryggen og bekkenet ikke er helt happy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kløøør... overalt og inni hender og føtter. Må prøve å bytte vaskemiddel og se om det hjelper, for jeg blir gal. Klør huden min i filler!
Kjenner meg igjen. Har vært konstant forstoppet siden jeg fant ut jeg var gravidHuff, eg hadde total forstoppelse i går...kjempevondt, men gjekk greit til slutt.. Åt svisker og drakk biola på do...
Ser ut som jeg skal lide meg igjennom det samme som sist. Den uvennlige termostaten i kroppen... Den gjør meg så overdrevent varm!! Går rundt nesten naken i 20 grader og svetter. Gruer meg til sommeren....
Huff, såpass... Her har det vore hard mage, men kun to gonger skikkeleg forstoppa, og då var det tilgangs... Skal vere bra med fiber, trening og mykje vatn ☺ Og tenkte eg skulle prøve litt Idoform framover.Kj
Kjenner meg igjen. Har vært konstant forstoppet siden jeg fant ut jeg var gravid![]()
Jeg blir omvendt,går bare å fryser å gleder meg til sommeren![]()

I går gledet jeg meg over at mannen skulle komme hjem i morgen. Liksom. I dag var dommen tidligst onsdag.
Jeg har oul på mandag jo.
Det kan være, jeg tenkte først å se om det hjelper å bytte til Neutral. Vanligvis tåler huden min en del, så er litt usikker på om det kan være hormonelt eller hva. Blir helt stripete og rød av å klø meg bare litt.Kan det være svangerskapskløe? Er ikke den ting å være litt på vakt for? Eller veit du at du fort klør av vaskemidler?![]()
Æsj så kjipt, håper det bedrer seg.Må bare sutre litt over at det ser ut til at vondt bekken har kommet for å bli. I dag har jeg holdt på hjemme sånn litt hele dagen, og nå verker det både foran og bakbestiller meg en time hos kiropraktor til uka, men jeg kan ikke holde på med det ukentlig resten av svangeskapet, det blir jo grisedyrt! Det kommer til å bli veldig veldig lange 22 uker dette her
![]()