Har en utrolig sta venninne som alltid styrer på og skal få gjennom sine forslag. Arg så irriterende og å prøve å si noe da er det bare at alt er jo frivillig. Men hva med å høre på andres forslag også da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kun et ord i hodet mitt da"Kjerringer"......Jeg får helt fnatt av sånne folk....Har en utrolig sta venninne som alltid styrer på og skal få gjennom sine forslag. Arg så irriterende og å prøve å si noe da er det bare at alt er jo frivillig. Men hva med å høre på andres forslag også da
Mannen lagde kakao med krem, og det er jo ikke akkurat noe å klage for ... men problemet er at den fløten skulle jeg bruke til noe annet.
Har akkurat jubla over flyttinga så da vil jeg klage litt over det også
Voooondt i rygg og bekken, masse ting jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av og en gretten mann som ikke får plass til alt fiskeutstyret sitt.
r av mannen din altså.. ikke at du har vondt .. <3Prøvde meg på en tur igår siden legen ikke vil henvise meg til fysio med bekkenløsningen men heller sier jeg bør være i bevegelse (og som sykepleier i hjemmesykepleien går vi nå da ganske mye og med en 1 åring hjemme blir det lite rolig hjemme også). Ble straffet allerede i butikken da bekkenet låste seg så hjemturen var lang og tung. Og i oppoverbakke. Straffet i dag også så tur idag ble det ikke
Med førstemann fikk jeg henvisning med en gang men da hadde jeg vikarlege hele svangerskapet utenom første kontroll. Den vanlige fastlegen min mener det ikke er bevist at fysio funker så jeg fikk heller prøve å bevege meg. Vil ikke sykemelde meg jeg heller. Trenger å komme meg litt ut uten unge også men kjenner jeg sliter på jobb da jeg jobber bare kveld og det er til tider travelt og noe tunge løftHar litt samme issue her. Gjorde en innsats og gikk ned til treningsstudioet - gikk på tredemølla, syklet litt og gikk hjem. Har så vondt i venstresida miIkke om jeg får dekt behandling en gang. Fjasete. Nekter å sykemelde meg bare så han skal forstå at det er vondt.
Med førstemann fikk jeg henvisning med en gang men da hadde jeg vikarlege hele svangerskapet utenom første kontroll. Den vanlige fastlegen min mener det ikke er bevist at fysio funker så jeg fikk heller prøve å bevege meg. Vil ikke sykemelde meg jeg heller. Trenger å komme meg litt ut uten unge også men kjenner jeg sliter på jobb da jeg jobber bare kveld og det er til tider travelt og noe tunge løft
Vurderer det ihvertfall. Vil jo helst jobbe lengst mulig men er tydeligvis tungvint å få behandling hvis en jobber. Folk sier gravide blir for fort sykemeldt men hvis de må bli sykemeldt før de får behandling så gjør det ikke akkurat saken lettereJa, jeg tok først kontakt med kiropraktor privat - fikk videre henvisning av ho for at det skulle bli billigere, men havnet hos en som mener at jeg er i grenseland og så lenge jeg klarer å gå på jobb får jeg kun reduserte priser. Men det er jo derfor jeg vil ha behandling - for å klare å jobbe. Sist fikk jeg det gratis hele tiden, men ble også 100% sykemeldt mye tidligere.
Kanskje du skal skippe lege-leddet å gå direkte til noen? Ser ut til at de kan fikse henvisninger selv her i hvertfall![]()
Helvetes dritt!! Gikk akkurat opp for meg at pappa ikke får møte lille <3 savner pappan min veldig akkurat n!
Her fikk jeg henvisning med en gang og fikk ordnet time hos en manuellterapeut.. Han sa forsåvidt at en trenger ikke henvisning fra lege. Jobber selv i hjemmesykepleien og fysio mente en skulle ta det mer med ro og ikke pushe seg for mye osv og han mente jeg ikke hadde så mye på jobb å gjøre siden det er en så tung jobb som det er.Prøvde meg på en tur igår siden legen ikke vil henvise meg til fysio med bekkenløsningen men heller sier jeg bør være i bevegelse (og som sykepleier i hjemmesykepleien går vi nå da ganske mye og med en 1 åring hjemme blir det lite rolig hjemme også). Ble straffet allerede i butikken da bekkenet låste seg så hjemturen var lang og tung. Og i oppoverbakke. Straffet i dag også så tur idag ble det ikke