Syk... Hvorfor skal det komme akkurat når vi begynner med ny krig? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink du varGått 9 km tilsammen idag, hurtig tempo! Død nå, sove!
Fortsatt sykSyk... Hvorfor skal det komme akkurat når vi begynner med ny krig?![]()
Fortsatt syk
Hvordan syk er du nå?
Kjipt
Riktig god bedring
Huff så temmelig slapp da vil jeg troJeg vet ikke... Mistenker lungebetennelse, men sikkert bare forkjøla... Feber over 39, stygg hoste og vondt i lungene... Takk <3
Huff så temmelig slapp da vil jeg tro?
Håpe det slipper snart
huff...nei, må ikke presse deg nå...bare gjøre akkurat det du må. Så er det nok av tid å trene på når du er friskJa, svimmel bare jeg skal flytte meg fra kjøkkenet til stua... Pressa meg litt igår, noe jeg får straff for idag, kjenner jeg... Takk!
huff...nei, må ikke presse deg nå...bare gjøre akkurat det du må. Så er det nok av tid å trene på når du er frisk
Ah sånn ja. Slitsomt nok det når man er syk. Likte hun det?Har ikke trent, men var på Disney on Ice med lilleIkke spesielt slitsomt, men merker jo jeg lett kunne driti i det
![]()
Ah sånn ja. Slitsomt nok det når man er syk. Likte hun det?
Ja, din er jo litt eldre enn min. Vi skal også, men venter til neste år.Han digga det, men bare 2.5 år, så ikke alt han forstod![]()
Deilig frokost da![]()
Dagens frokost
![]()
Kos ❤
![]()
Dagens underholdning![]()
Dress til snuppa ❤Deilig frokost da
Fine dere er
Bukse du strikker?
ohh flinkaDress til snuppa ❤
Det satser vi på du er!Heldigvis ikke lungebetennelse, men influensa! Håper jeg er klar i begynnelsen av neste uke! Håper bare ikke jeg ryker denne uka...
Jeg også!Veldig spent på i morgen !!!