Skravletråd

Hehe, "godt" å høre vi er fler!:-P Gubben støvsugde her i går, så det slipper jeg nok unna :-) Men må henge opp en maskin med klær etterhvert;) Tusen takk!:-) Godt med sånne oppmuntrende ord når man føler seg litt "lost":-) Trøster meg med at lillegutt tydeligvis har det veldig fint i magen, siden han ikke vil ut i den store verden enda;) Min mor mener nå at han vil vente til bursdagen til pappaen hun da, så da har jeg enda 3 dager igjen hvis det stemmer:-P
Ja, det er jo et godt tegn at de vokser og koser seg i magen. Og når de kommer så blir det flott uansett!! En får bare prøve så godt en kan å nyte ventedagene. Det fine er tross alt at man har lov til å gjøre akkurat det som passer en :p Deilig å få lov til å slappe av med tv-serier og god mat, sove når man vil osv. Selv om det blir kjedelig i lengden så får man ikke det så mange ganger i løpet av livet :p Nyt dagene så lenge!!

Ja, det er jo et godt tegn at de vokser og koser seg i magen. Og når de kommer så blir det flott uansett!! En får bare prøve så godt en kan å nyte ventedagene. Det fine er tross alt at man har lov til å gjøre akkurat det som passer en :p Deilig å få lov til å slappe av med tv-serier og god mat, sove når man vil osv. Selv om det blir kjedelig i lengden så får man ikke det så mange ganger i løpet av livet :p Nyt dagene så lenge!!
Absolutt:) Må bare prøve i allefall, selv om det tærer på kroppen å ikke få sove med de vondtene... Men tv-serier osv er ikke feil det, altså;) Takktakk, nyt ventetiden du også!:)

Da har jeg vært på siste time med modningsakupunktur :-) Det ble ikke noe stripping, var ei annen jordmor og hun nevnte ikke noe om det og jeg turde ikke å spørre :-P Har jo ingen plager (bortsett fra et tidvis småvondt bekken) eller vonde kynnere, så har det egentlig fint sånn som ting er. Snakka litt med jordmora og forsto det sånn at jeg kan forklare hvor lite effekt igangsettingen hadde og muligens gå mer enn 11 dager over om jeg kommer inn til daglig sjekk :-) Vil heller gå 14 dager over og få en naturlig start enn å gå 14 dager over etter å ha blitt igangsatt i 4 dager ;-)

Jo, og for ikke å glemme vinduene..!:p Så godt da! :) Jeg fikk rusla meg en liten tur og hengt opp klesvask, så nå er jeg litt ødelagt:p Men det var i allefall godt å få lufta hodet litt!:)
Herlig med litt luft :) Skulle ønske det ikke var så kaldt her enda så jeg kunne gått en tur. Må nesten droppe det nå gitt, orker ikke ut i 20 minus

Herlig med litt luft :) Skulle ønske det ikke var så kaldt her enda så jeg kunne gått en tur. Må nesten droppe det nå gitt, orker ikke ut i 20 minus
Ja, absolutt!:-) Er første dagen det er levelig ute her igjen og, var bare -10° i dag! :-) Har ligget på mellom -15° og helt ned i -26° her siste uka! Og med ganske stri vind i tillegg, så er det ikke så veldig godt ute:-P

Da har jeg vært på siste time med modningsakupunktur :-) Det ble ikke noe stripping, var ei annen jordmor og hun nevnte ikke noe om det og jeg turde ikke å spørre :-P Har jo ingen plager (bortsett fra et tidvis småvondt bekken) eller vonde kynnere, så har det egentlig fint sånn som ting er. Snakka litt med jordmora og forsto det sånn at jeg kan forklare hvor lite effekt igangsettingen hadde og muligens gå mer enn 11 dager over om jeg kommer inn til daglig sjekk :-) Vil heller gå 14 dager over og få en naturlig start enn å gå 14 dager over etter å ha blitt igangsatt i 4 dager ;-)
Det skjønner jeg godt!! Så lenge man får en god sjekk daglig så er det sikkert ikke noe problem:) Men nå kan det jo godt hende du er i gang før den tid;) Krysser fingrene!

Ja, absolutt!:) Er første dagen det er levelig ute her igjen og, var bare -10° i dag! :) Har ligget på mellom -15° og helt ned i -26° her siste uka! Og med ganske stri vind i tillegg, så er det ikke så veldig godt ute:p
Brr, samme som her da. Er grusomt kaldt! Ikke har vi garasje heller, så her må batterilader stå på bilen om natta så vi er sikker på å få start. Slår seg på en startsperre som er vanskelig å få vekk hvis batteriet lades ut og på disse nye bilene er det jo så forbanna mye elektronikk som drar strøm når man starter at det tapper batteriet i denne kulda. Ikke noe problem når lader står på da :p

Skulle hatt motorvarmer i den kulda her! Bilen vår tenker seg også om et par ganger før den starter, og her er det "bare" 10-18 minus :-P

Skulle hatt motorvarmer i den kulda her! Bilen vår tenker seg også om et par ganger før den starter, og her er det "bare" 10-18 minus :p
Har parkvarmer på begge bilene, men det tapper hvertfall batteriet i denne kulda. De bruker jo vifta for å varme kupeen så den er best å bruke under 10 minus

Har parkvarmer på begge bilene, men det tapper hvertfall batteriet i denne kulda. De bruker jo vifta for å varme kupeen så den er best å bruke under 10 minus

Åja sånn varmer hjelper jo ikke. Tenkte på sånn varmer som du kobler til ekstern strømkilde jeg :-)

Åja sånn varmer hjelper jo ikke. Tenkte på sånn varmer som du kobler til ekstern strømkilde jeg :)
Blokkvarmer er supert, bare synd det ikke er standard på nye biler. Koster en del tusen å sette på i etterkant, men vi må nok investere i det. På den eldste bilen kan svogeren min sette den på, men den nyeste må nok på verksted o_O Kjipe penger

Blokkvarmer er supert, bare synd det ikke er standard på nye biler. Koster en del tusen å sette på i etterkant, men vi må nok investere i det. På den eldste bilen kan svogeren min sette den på, men den nyeste må nok på verksted o_O Kjipe penger

Kan aldri tenke meg at mamma betalte flere tusen for det hun har?! Men samme det :P Det burde vært standard da, for det sparer mye på bilen når den slipper å starte helt iskald :-)

Kan aldri tenke meg at mamma betalte flere tusen for det hun har?! Men samme det :p Det burde vært standard da, for det sparer mye på bilen når den slipper å starte helt iskald :)
Jepp, det gjør jo det. Delene til den eldste bilen er ca 3000 kr inkl kontakt til kupévarmer. Til den nyeste bilen er delene en tusenlapp dyrere men da kommer verksted i tillegg.

Brr, samme som her da. Er grusomt kaldt! Ikke har vi garasje heller, så her må batterilader stå på bilen om natta så vi er sikker på å få start. Slår seg på en startsperre som er vanskelig å få vekk hvis batteriet lades ut og på disse nye bilene er det jo så forbanna mye elektronikk som drar strøm når man starter at det tapper batteriet i denne kulda. Ikke noe problem når lader står på da :p
Ja, det er alt for kaldt! Vi har heller ikke garasje, så å starte dieselbilen (2012-modell) i -20° uten noen form for varme er noe herk..! Står jo bare å hopper stakkars bilen:-P All den elektronikken er rett og slett håpløs til tider! Gubben har en 1995 modell Volvo og han da, bensinbil, og den starter jo som ei klokke samme hvor kaldt det er;)

Ja, det er alt for kaldt! Vi har heller ikke garasje, så å starte dieselbilen (2012-modell) i -20° uten noen form for varme er noe herk..! Står jo bare å hopper stakkars bilen:p All den elektronikken er rett og slett håpløs til tider! Gubben har en 1995 modell Volvo og han da, bensinbil, og den starter jo som ei klokke samme hvor kaldt det er;)
Samme som her det da, bare at bil nr. 2 også er en diesel og tungstartet

Har begynt på et lite prosjekt om å rydde opp på gjesterommet. Jeg var vist litt uorganisert da jeg pakket ned alle babyklærne etter kommende storesøster. De ligger i ulike esker, men er ikke eller bare delvis organisert etter størrelse... Så nå må jeg ta alle ut, sjekke størrelse og legge dem pent på plass igjen. På tide å få litt orden på det rommet uansett, er mye rot der og mye som burde blitt kastet. Er også der rommet som skal bli barnerom til sommeren, så da må vi finne en annen plass å gjøre av alt rotet vårt (mannen har for eksempel en hel hylle i klesskapet fylt med gamle skolebøker :-P ). Merker redebyggingen blir sterkere, er så mye jeg har lyst å få gjort ;-) Mitt problem er at dess mer jeg vil gjøre, dess lengre blir lista og dess slitnere blir jeg mentalt :-P Har ikke evnen til å gjøre en ting om gangen, vil ha alt gjort samtidig ;-)

Hehe, kjenner igjen den. Jeg var dum nok til å begynne å skrive liste over alt jeg ville ha gjort... For hver ting jeg krysser av kommer to nye ting ;p

Back
Topp