Alt braBra her, hva med dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt braBra her, hva med dere?
Ja, han er så søtHehe så herlig![]()
ja hehe...Er nesten farlig i noen perioder :O går heldigvis i rykk og napp disse periodene; )
JaDet er kjedelig! :/
Logget inn i går og måtte bare si til meg selv at jeg skulle logge ut hahaja hehe...![]()
Greit å få det unnagjortSølvi ElisabethJeg skal på mandag
![]()
Ok! Takk for tips!Ligger ute i rokke/Berg. Litt dårlig på veibeskrivning. men dem har hjemmeside![]()
Sprite! Hadde dilla på det i svangerskapet. Har visst dilla enda..Hvilken type?![]()
Helt klart.Greit å få det unnagjort![]()
Haha, herligJeg vet ikke helt om jeg ble glad eller irritert npr mannen kommer hjem med 3 kakebokser og 3 poser med julemarsipan! "Det var salg jo!"koser oss ille nå da
![]()
Fin vektoppgang det?Helt klart.
4850g var snuppa
<3Tenk at an kan bli så lykkelig av babylyder, at man nesten bare vil gråte! ♡ Hadde ei veldig blid ei her ved siden av meg nettopp. Ligger å smiler og prater, med verdens deiligste god-lyder![]()
Ja, hun har lagt på seg godt og følger sin kurve perfektFin vektoppgang det?![]()
Haha, det var en syltynn unnskyldning! Men den kan absolutt brukes!Haha, herliger jo helg i morgen da
![]()
HihiHaha, det var en syltynn unnskyldning! Men den kan absolutt brukes!"det var salg" kan også godkjennes
![]()