Skravletråd

God morgen :) Så deilig hun har sovet litt for seg selv da :) Planer i dag?

ja et var nydelig :) vært hjemme med pappan før han reiste på jobb. Så har jeg og jenta vært å trillet bort på besøk til en venninne. Og gud for et slit. dårlig brøyting, så det var tungt :shifty: nå slapper av hjemme og ser tv ;) Der da?

ja et var nydelig :) vært hjemme med pappan før han reiste på jobb. Så har jeg og jenta vært å trillet bort på besøk til en venninne. Og gud for et slit. dårlig brøyting, så det var tungt :shifty: nå slapper av hjemme og ser tv ;) Der da?

Urk det er så slitsomt når det er dårlig brøyta!

Bare vært hjemme i dag med storebror. Fått rydda litt da.. Fått ut juletreet :D veldig klar for senga nå kjenner jeg :o

God morgen :)

Ja heldigvis er det snart helg. Mannen har bare en kveldsvakt igjen nå så har han helg :) ganske deilig å ha han hjemme den fredagen altså :)
Å i hvertfall er det deilig å slippe skole i helgene . I dag sov faktisk de to andre å godt så vi våknet ikke før kvart på 8 :o men rakk å komme ut døren til noen få min over 8 så de rekker skolen heldigvis :p :)

Å? Hvorfor ikke? Og hvordan blir man ellers kvitt det egentlig?

Fordi det var mye kvae i det kunne det avgi giftige gasser i rommet eller noe. Her er det juletreinnsamling av kommunen, har dere ikke det?

Back
Topp