Ja det er fort å blandeHaha jo seff. Tenkte først må sånn annen geleMen da er jeg med
Mamma spiser med bringebær på![]()
På gelé syltetøyet ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er fort å blandeHaha jo seff. Tenkte først må sånn annen geleMen da er jeg med
Mamma spiser med bringebær på![]()
Heheja...samme her![]()
nææhh tror det er vanlig. nora sikkert heheJa det er fort å blande
På gelé syltetøyet ?
Ja Nora har det sikkert pnææhh tror det er vanlig. nora sikkert hehe
oki hihi. Aldroi hørt omJa Nora har det sikkert pjeg liker best di fra hertvig
syntes ikke andre syltetøy er så gode
![]()
Jeg er periode spiseroki hihi. Aldroi hørt omSpiser sjelden syltetøy og da blir det på vafler og pannekake
![]()
oh yes.. kjenner det hjelper på humøret ihvertfall. Og ikke minst energienDeilig med litt sammenhengende søvn og sove i egen sengøker søvnkvalitet til mor her hvertfall
![]()
God morgenSå deilig hun har sovet litt for seg selv da
Planer i dag?
nå slapper av hjemme og ser tv Legge seg kl 2 er blitt vanlig, men vanligvis sovet han til 7. Våkne 5 var litt nytt![]()
Håper på en god natt her i dagoh yes.. kjenner det hjelper på humøret ihvertfall. Og ikke minst energien![]()
Send han en mld å be han fikse noe![]()
Og herja...samme her![]()
ja et var nydeligvært hjemme med pappan før han reiste på jobb. Så har jeg og jenta vært å trillet bort på besøk til en venninne. Og gud for et slit. dårlig brøyting, så det var tungt
nå slapper av hjemme og ser tv
Der da?
Å? Hvorfor ikke? Og hvordan blir man ellers kvitt det egentlig?Hm jeg googla litt og det virker ikke som det anbefales?
Godt å få ut julaUrk det er så slitsomt når det er dårlig brøyta!
Bare vært hjemme i dag med storebror. Fått rydda litt da.. Fått ut juletreetveldig klar for senga nå kjenner jeg
![]()
Å? Hvorfor ikke? Og hvordan blir man ellers kvitt det egentlig?
Det er i grunn detGodt å få ut jula![]()
God morgen og god torsdag - smart helg![]()