Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helvetes bekken!
Grått meg i søvn 3 kvelder på rad, og er oppe minst 5 ganger om natta for at det gjør vondt, og jeg er i uke 14!! *ropermassestyggeord* og håper juli kommer fort.
Jeg hadde klikka!!!! Og nå kom mannen hjem og jeg er så sint at jeg skjelver og gråter på samme tid. Han er sååå egoistisk. Han bryr seg kun om seg selv. Nesten så jeg angrer...mannen min gjør ikke en dritt i huset. Det er så irriterende. Nå som jeg er dårlig så kunne han ha støvsuget på eget initiativ men det gidder han ikke. Han bare ligger på sofaen. Han spør ikke engang. Og etter den 4 timers lange såkalte familie middagen som jeg trodde han måtte på ikveld var jo bare en kveld med gutta men han gadd ikke kjøpe inn middag og høre om hvordan jeg hadde enda han visste jeg var dårlig. Er så sint
Helvetes bekken!
Grått meg i søvn 3 kvelder på rad, og er oppe minst 5 ganger om natta for at det gjør vondt, og jeg er i uke 14!! *ropermassestyggeord* og håper juli kommer fort.
Takk for tips ♡I feel you!!
Jeg har mange sånne dager.
Et super enkelt tips som har hjulpet meg er å tøye MYE i løpet av dagen. Tenker da på innside lår, rumpe og hofteleddsbøyeren! Idag har jeg faktisk fungert sånn noenlunde
Prøver også avspenning i løpet av dagen... Bare legge seg ned helt flatt i senga og kjenne at musklene slapper av...
De dagene som er ekstra ille, tar jeg paracet.....
Kaffelukt er døøød. Sambo tar gjerne kaffe og snus i samme slengen, ugh!Første morgen uten overveldende kvalme, klarte å stelle junior og gjør ham klar for barnehagen til og med smørt mat. Så må mannen ødelegge alt med den jæææææævla kaffen. Nå er jeg dritkvalm og det stinker den vemmelige kaffelukta i hele huset.... Haaaaaaater kaffe
Kaffelukt er døøød. Sambo tar gjerne kaffe og snus i samme slengen, ugh!

Jeg er fortsatt sint idag. Han klarte å si idag: å " du er jo gravid, ikke evneveik" når jeg spurte om han kunne ta litt hensyn. Jeg tenkte for en dust. Han sier han tar hensyn. Jeg ser ingen. Hver dag er bare mas. Og han stønner bare han må hjelpe med å bære opp tunge ting om vi har handlet. Makan. Hvor ble det av gentlemen?! Til og med en av kameratene hans sa at jeg syns du skal få spa av mannen din fordi du fortjener det. Og hva gjør mannen: han ler av det! Og syns vel ikke jeg fortjener det...uff hater å være sint men klarer ikke bli blid og glad igjen akkurat nåFY Søren! !! Jeg er sint med deg !!!
Jeg er fortsatt sint idag. Han klarte å si idag: å " du er jo gravid, ikke evneveik" når jeg spurte om han kunne ta litt hensyn. Jeg tenkte for en dust. Han sier han tar hensyn. Jeg ser ingen. Hver dag er bare mas. Og han stønner bare han må hjelpe med å bære opp tunge ting om vi har handlet. Makan. Hvor ble det av gentlemen?! Til og med en av kameratene hans sa at jeg syns du skal få spa av mannen din fordi du fortjener det. Og hva gjør mannen: han ler av det! Og syns vel ikke jeg fortjener det...uff hater å være sint men klarer ikke bli blid og glad igjen akkurat nå
Ja vi blir jo alltid venner igjen men han er på jobb nå og orker ikke ringe for å snakke med han. Er bare ting som han klarer å si. Lurer på hva han mener egentlig og tenker. Spurte han om han kunne være litt mer hensynsfull i forhold til følelser for jeg trengte deg. Haha men evneveik den er ny. Blir så provosert noen ganger. Hjelper ikke med gravid hormoner. Er lei meg og sint annenhver gang. Får se hva han sier når han kommer hjem fra jobb. Han lovte å komme tidlig idag!FY f**** !!!! Like "pent" som invalid! Kjenner jeg spyr av holdningene..
Vi er venner igjen vi nå da , men er enkelt holdninger han har som jeg sliter med.. Men som jeg ikke får gjort noe med føler jeg :/
Takk for tips ♡
Det som gjør det hele mest frustrerende er at jeg så gjerne vil på jobb, men som frisør klarer ikke bekkenet mitt å holde meg lenge nok til å gjøre ferdig en klipp for tiden![]()
Er hjemme i dag, og håper på å få telefon fra fysio ila dagen.
Jeg skal se på litt slike øvelser i kveldHuff! Sånn jobb med bekkenløsning må jo være umulig!!
Kan du få tilrettelagt litt på jobb? Er jo dønn kjedelig å ikke komme seg litt ut på jobb!
Jeg er på dag nummer to med et mye bedre bekken. Har brukt myyyye tid på avspenning og tøying de siste dagene
J
syter fordi jeg fryserikke mye å syte for, men jeg sliter med kulden altså :s
Ja vi blir jo alltid venner igjen men han er på jobb nå og orker ikke ringe for å snakke med han. Er bare ting som han klarer å si. Lurer på hva han mener egentlig og tenker. Spurte han om han kunne være litt mer hensynsfull i forhold til følelser for jeg trengte deg. Haha men evneveik den er ny. Blir så provosert noen ganger. Hjelper ikke med gravid hormoner. Er lei meg og sint annenhver gang. Får se hva han sier når han kommer hjem fra jobb. Han lovte å komme tidlig idag!