Syte-klage tråd

Æsj, etter to dager på jobb denne uka så har jeg blitt dårligere fra forkjølelsen igjen :( masse å gjøre på jobb, møter!! Og jeg ligger hjemme på sofaen :( får så sykt dårlig samvittighet! Hadde jeg ikke vært gravid så hadde jeg poppa noen sterkere smertestillende og bare pressa meg på jobb, men jeg gjør bare ikke det med en spire i kroppen som trenger at jeg ikke presser meg og ikke doper meg ned... For en gangsskyld i livet må man være litt ego, men jeg HATER det når det gjelder sånne jobbgreier...

Høres kjent ut. (Selv om dwt er bekkenet mitt som er vanskelig, og mannen er borte ) Ga opp etter ei stund å sto opp. Har nok sovet 1,5 time i natt. Gleder meg til å kjøre tuppa i barnehagen og forhåpentligvis sove litt på sofaen.

skulle så gjerne sovet lenger enn til 0530 når klokken ringte idag :( blir en lang dag på jobb....

Trodde eg hadde blitt ferdig med kvalmen og svimmelheten, men der tok eg veldig feil. våkne opp med kvalme og svimmelhet i dag. Eg er leeeeei :( :p

Sykemeldt ut januar pga satans hyperemesis gravidarum, jeg orker det meste av plager men, dette tar knekken på meg

i dag sutrer jeg over nav.. de har brukt over 11 uker på behandlingstiden.. og nå har de regnet seg til HALVPARTEN av hva jeg vet jeg har rett på.. jeg blir skikkelig RÆVkjørt! (beklager språket.. men jeg bare griner!)

Æsj :( dagene blir så lange og tunge uten søvn :(

Ja virkelig :/ Men nå er det heldigvis helg :)
Hadde egentlig arbeidshelg men måtte ty til sykemelding gitt :/

Ja virkelig :/ Men nå er det heldigvis helg :)
Hadde egentlig arbeidshelg men måtte ty til sykemelding gitt :/
Jeg jobber i morgen, tror jeg ds. Skal kjenne an litt på formen og håpe at jm sykemelder meg på mandag.

i dag sutrer jeg over nav.. de har brukt over 11 uker på behandlingstiden.. og nå har de regnet seg til HALVPARTEN av hva jeg vet jeg har rett på.. jeg blir skikkelig RÆVkjørt! (beklager språket.. men jeg bare griner!)
Så kjipt ... bit tenna sammen og send en velbegrunnet klage.

Fy faen!!! Sorry språkbruken! Jeg er bare så lei av å ha kontant hodepine!!!! Jeg er desperat! Har hatt opphold 5 dager på 4-5 uker med hodepine!! Noen migreneanfall men jevnt over hodepine som fører til kvalme og utrolig dårlig form!! Gi meg styrke!! Legen min vil ikke ta blodprøver før oppsatt time 14 januar! Om det er mangel på absolutt alt??!! dårlig samvittighet på jobben og føler meg som verdens verste mor som bare ligger på sofaen/sengen dag inn og ut

Æsj, etter to dager på jobb denne uka så har jeg blitt dårligere fra forkjølelsen igjen :( masse å gjøre på jobb, møter!! Og jeg ligger hjemme på sofaen :( får så sykt dårlig samvittighet! Hadde jeg ikke vært gravid så hadde jeg poppa noen sterkere smertestillende og bare pressa meg på jobb, men jeg gjør bare ikke det med en spire i kroppen som trenger at jeg ikke presser meg og ikke doper meg ned... For en gangsskyld i livet må man være litt ego, men jeg HATER det når det gjelder sånne jobbgreier...
Åh skjønner det veldig godt tror det er viktig å senke kravene til seg selv akkurat nå

Sliter med dårlig samvittighet for det samme på hjemmebane og på jobb med engang formen er bittelitt bra så drar jeg den helt ut for da tror jeg at jeg er i superform igjen!! Jaja gi det litt tid så blir det vel bedre :-)

Så kjipt ... bit tenna sammen og send en velbegrunnet klage.
det skal jeg gitt.. må bare få de klare tallene i posten, så må jeg sende klagen.. alt vi skal måtte gå igjennom :(

Syter for at når jeg er gravid, så takler jeg ikke nærhet. Vil liksom ha hele kroppen min i fred. Skikkelig frustrerende for mannen som vil kose, og bare møter veggen. Huff, det var på akkurat samme måte forrige gang jeg var gravid, og heldigvis gikk det over etterpå. Men det er frustrerende. Angst for kos liksom - hallo...?

Fy Søren så ekkel følelse jeg har i bena mine om kveldene nå altså :(
Denne maur - kløende- urolige ben følelsen gjør meg gal :(
Skal kjøpe magnesium og teste det altså men får ikke begynt på det før mandag. . :/

Og må syte fordi jeg for aller første gang blir uvel av min egen løk ånde etter Taco :( jeg som elsker løk, må nå pusse tenner flere ganger samt ta munnstykke vann i håp om å fjerne den.. noe som enda ikke har hjulpet ! :(

Og jeg har nå fått kløende utslett på høyre legg, som er vanvittig plagsomt. . Aldri hatt det før men merket at jeg har klødd endel på bena etter shavings de siste gangene :/ sånn uutholdelig kløe :/ har helt nye blader og god shaver. ..

Blæææ mye klaging akkurat nå følte jeg :(

Bekkenløsning er noe herk, føler meg voldtatt av en gigantisk tømmerstokk.. Kjennes som bekkenet presser seg utover, samtidig som det stikker både oppover og nedover.
Sovnet sammen med mini kl 19 men ble vekket av en telefon litt senere. Nå er jeg stup trøtt men får ikke sove. Og gubben sitter nede og spiller playstation... Ikke at det hadde hjulpet om han hadde kommet å lagt seg, sånn bortsett fra at jeg kanskje hadde fått litt sympati :-P

Pakket vekk julen idag og finner IKKE KJØKKEN GARDINENE MINE !!!!! så nå må jule gardiner henge fremme til de dukker opp! !! Skjønner seriøst ingenting... vanvittig irriterende når alt annet er tilbake til normalen :$

Fått bihulebetennelse:-( Sinnsyk hodepine, som dessverre ikke lar seg kurere av paracet....
Paraceten tar feberen, men blir som drops på hodepinen! Vil ha ibux, men det går jo ikke.

Må snart sende melding til sjefen og avlyse neste ukes seminar:-(
Utrolig trist og har sykt dårlig samvittighet. Hater virkelig å være hjemme fra jobb....

Back
Topp