drømmeren84
Gift med forumet
35 min forsinket !!! Utålmodig ja og trøtt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk 19+ 3Bare en utrolig irriterende ting å tenke på, men når jeg var på kontroll igår var jeg 13+2 men duste fastlegen har skrevet 12+5!!! Det er nesten 1 uke forskjell og om han skriver det på henv oul så får jeg jo time nærmere uke 20 tenker jeg. . Samt det står 12+5 på helsekortet... Blææ. ...
Jeg fikk 19+ 3er sååå lenge til
![]()
Var på kontroll tiradag, i dag lå brevet i postkassa i dagMåtte du vente lenge fra innkallelse til brevet da? 19+3 er liksom i øvre grense og det er kjipt![]()
For du er vel 2 dager lenger enn meg? Har du vurdert privat da eller holder du ut hihi ?
Var på kontroll tiradag, i dag lå brevet i postkassa i dagså 2 dager
veldig overrasket
vet ikke, tror jeg holder ut. Men ble litt skuffa kjenner jeg
![]()
Ja d gikk veldig fort, så hadde håpt å få time tidligere. Men er vel bare sånn det erOi, det var da raskt hehejeg var på kontroll igår så kanskje jeg får brev neste uke engsng
![]()
Lov å håpe iallefall ... hehe..
Men skjønner godt skuffelsen din, stygt redd jeg får oul nær 20 uker også pga fastlegen bommet på 5 dager på min termin.. så irriterende å ikke vite når hahautålmodig ja
![]()
Ja d gikk veldig fort, så hadde håpt å få time tidligere. Men er vel bare sånn det erforrige ville ikke vi vite kjønn, så da var det ikke like mye "hastverk" denne gangen vil vi gjerne vite, å er utolmodig på å finne ut hva som skjuler seg her inne
![]()
Hadde sikkert spurt gu uansett jegEr super utålmodig selv men vi er så sikre på gutt hihi
Dersom jeg får oul nær uke 20 ,skal jeg få gynekologen som tar celleprøve på meg 11.februar til å sjekke da hahaHu er fantastisk snill og flink så
![]()
Da er jeg iallefall 17+3![]()
Hadde sikkert spurt gu uansett jegsiden du likevel skal liksom
![]()