Syte-klage tråd

35 min forsinket !!! Utålmodig ja og trøtt :(

Helvetes forbanna dritt dag!!!

I dag har jeg vært på skitur, gravidyoga i nabobyen og langt uti gokk og kjøpt en barnevogn. Brukte nesten en time på kjøreturen hjem. Er sliten! Og så lukter så veldig mat i huset.

Fortsatt ganske frustrert over at jobben ikke har sendt noen av sykemeldingene mine videre til nav! Så ringt jobb og bedt de sende de og da er det fortsatt 2 ukers behandlingstid før jeg får evt sykepengene.... Hater å vær så totalt blakk og få enda mer dårlig samvittighet for å vær hjemme syk for vi klarer oss ikke på kun sambos lønn...
Dama på nav var til og med oppgitt over at jobben ikke hadde sendt inn noe, skulle ikke ha noe å si om jeg kun var ekstravakt der :-(

I tillegg så har andre jobben tildelt alle vaktene jeg har søkt på til andre, typ 6 vakter på rad nå etter jeg sa jeg var gravid. Prøver å tenke det ikke er pga svangerkapet men virker veldig slik.. Ughh og lønnslippen fra sist var igjen på altfor lite, sats på 145 når jeg skal ha 179 ca. Så må inn å snakke med de og det frister virkelig ikke.

Prøvde meg uten kvalmestillende idag, ingen fryktelig god idé. Drittlei av å være kvalm og kaste opp.

Bare en utrolig irriterende ting å tenke på, men når jeg var på kontroll igår var jeg 13+2 men duste fastlegen har skrevet 12+5!!! Det er nesten 1 uke forskjell og om han skriver det på henv oul så får jeg jo time nærmere uke 20 tenker jeg. . Samt det står 12+5 på helsekortet... Blææ. ...

Bare en utrolig irriterende ting å tenke på, men når jeg var på kontroll igår var jeg 13+2 men duste fastlegen har skrevet 12+5!!! Det er nesten 1 uke forskjell og om han skriver det på henv oul så får jeg jo time nærmere uke 20 tenker jeg. . Samt det står 12+5 på helsekortet... Blææ. ...
Jeg fikk 19+ 3 :( er sååå lenge til :(

Jeg fikk 19+ 3 :( er sååå lenge til :(

Måtte du vente lenge fra innkallelse til brevet da? 19+3 er liksom i øvre grense og det er kjipt :(
For du er vel 2 dager lenger enn meg? Har du vurdert privat da eller holder du ut hihi ?

Måtte du vente lenge fra innkallelse til brevet da? 19+3 er liksom i øvre grense og det er kjipt :(
For du er vel 2 dager lenger enn meg? Har du vurdert privat da eller holder du ut hihi ?
Var på kontroll tiradag, i dag lå brevet i postkassa i dag :) så 2 dager :) veldig overrasket :) vet ikke, tror jeg holder ut. Men ble litt skuffa kjenner jeg :(

Var på kontroll tiradag, i dag lå brevet i postkassa i dag :) så 2 dager :) veldig overrasket :) vet ikke, tror jeg holder ut. Men ble litt skuffa kjenner jeg :(

Oi, det var da raskt hehe :) jeg var på kontroll igår så kanskje jeg får brev neste uke engsng :p
Lov å håpe iallefall ... hehe..
Men skjønner godt skuffelsen din, stygt redd jeg får oul nær 20 uker også pga fastlegen bommet på 5 dager på min termin.. så irriterende å ikke vite når haha :p utålmodig ja :p

Oi, det var da raskt hehe :) jeg var på kontroll igår så kanskje jeg får brev neste uke engsng :p
Lov å håpe iallefall ... hehe..
Men skjønner godt skuffelsen din, stygt redd jeg får oul nær 20 uker også pga fastlegen bommet på 5 dager på min termin.. så irriterende å ikke vite når haha :p utålmodig ja :p
Ja d gikk veldig fort, så hadde håpt å få time tidligere. Men er vel bare sånn det er :( forrige ville ikke vi vite kjønn, så da var det ikke like mye "hastverk" denne gangen vil vi gjerne vite, å er utolmodig på å finne ut hva som skjuler seg her inne :)

Ja d gikk veldig fort, så hadde håpt å få time tidligere. Men er vel bare sånn det er :( forrige ville ikke vi vite kjønn, så da var det ikke like mye "hastverk" denne gangen vil vi gjerne vite, å er utolmodig på å finne ut hva som skjuler seg her inne :)

Er super utålmodig selv men vi er så sikre på gutt hihi :p
Dersom jeg får oul nær uke 20 ,skal jeg få gynekologen som tar celleprøve på meg 11.februar til å sjekke da haha :) Hu er fantastisk snill og flink så :)
Da er jeg iallefall 17+3 :p

Er super utålmodig selv men vi er så sikre på gutt hihi :p
Dersom jeg får oul nær uke 20 ,skal jeg få gynekologen som tar celleprøve på meg 11.februar til å sjekke da haha :) Hu er fantastisk snill og flink så :)
Da er jeg iallefall 17+3 :p
Hadde sikkert spurt gu uansett jeg :p siden du likevel skal liksom ;)

har heftig kink på høyre siden som bare blir verre og verre :(

og siden vi pusser opp hjemme og er sprengkaldt så får vi ikke varmen i hus :(

Klager over de hormonelle kvisene som jeg trodde endelig var borte, nå er tilbake for fullt :(
De er ømme, røde og gjør vondt :(

Klager over at storebror nettopp kastet opp over sofaen og 2 steder til på vei til badet. Jeg orker ikke omgangssyke nå og heller ikke å være alene hjemme med han i minst 2 dager.

Er så lei av å kaste opp blod! :(

Back
Topp