drømmeren84
Gift med forumet
Sleit også med vekten før graviditeten. Veide 48 kg når jeg ble gravid med første og gikk opp 30 kg. Fikk karret meg ned i vekt til 56 kg (jeg er bare 155 cm høy) og hadde akkurat begynt å trene (for det har jeg ikke hatt tid til før nå) bang så ble jeg gravid som en kjempeoverraskelse!!! Allerede gått opp 2 kg og håper ikke det blir så ille som sist. Ser hvor kg har lagt seg og føler meg maks drit. Sliter sykt med selvbildet. Men mannen min sier at jeg må bare prøve å gjøre det beste utav det. Spise så sunt jeg klarer å tenke at jeg må ta kampen etter svangerskapet. Ikke lett for selvbildet men for å prøve å ha det best mulig med meg selv er jeg nødt til å holde fokus på det.
De prøver så godt de kan disse mennene våre men tror ingen helt forstår dette med selvbildet , om man ikke er plaget selv.. :/
Men du har rett i at mye og mesteparten av kampen må vi ta etter svangerskapet , men disse resterende 6 mnd blir tøffe når jeg iallefall er redd jeg legger på meg 30 kg som sist
Men vi får prøve å spise sunt og heller bruke forumet her , når det stormer som verst :/
<3