Skravletråd

Hello laidies!
Her ble det morgen kl 7 i dag... Mest fordi mannen sto opp å bråkte fælt... Men passet egentlig greit og, skulle til kiropraktor kl 10.. Fikk knekt godt i dag.. Fytte som hun griner akkurat når de presser på områdene... Men så blid og salig etterpå...

Også har vi vært ute å gått tur, nå koser lillemor seg i babygymmen mens jeg prøver å skrive årsregnskap for en faggruppen min.

Så er det en ganske forsinket 6 ukerskontroll for meg om ikke lenge...

Er det mulig? :P min har vært våken (minus noen få små dupper) siden 06 i morrest :/ god og mett nå, lagt i vogna og ligger å knirker og stønner..
Jeg har heldigvis fått i meg kaffe og frokost nå, så tålmodigheten er litt større ;)
Ja, alltid greit å få i seg litt mat :) skulle spise frokost, men ble avsporet av After Eighten som lå på stuebordet... :O

Må ha det fra faren - de to livet fremdeles oppe og snorker i kor :)

Hello laidies!
Her ble det morgen kl 7 i dag... Mest fordi mannen sto opp å bråkte fælt... Men passet egentlig greit og, skulle til kiropraktor kl 10.. Fikk knekt godt i dag.. Fytte som hun griner akkurat når de presser på områdene... Men så blid og salig etterpå...

Også har vi vært ute å gått tur, nå koser lillemor seg i babygymmen mens jeg prøver å skrive årsregnskap for en faggruppen min.

Så er det en ganske forsinket 6 ukerskontroll for meg om ikke lenge...
Tidlig oppe dere da :)

Har hun mye låsninger? Hvilke symptomer hadde hun? Mage? Min ligger i bananform på venstre side nesten hele tiden.. Vi har oppfølging av fysio og gjør noen øvelser, men vurderer kiro eller manuellterapeut :) er også endel sint på puppen nå for tiden :( bedre når jeg brukte tvillingstillingen i sted :)

Får du gjort regnskapet?

Ja, alltid greit å få i seg litt mat :) skulle spise frokost, men ble avsporet av After Eighten som lå på stuebordet... :O

Må ha det fra faren - de to livet fremdeles oppe og snorker i kor :)
Ikke snakk om sjokkis.. Jeg får ikke spise før til helga :/

Tidlig oppe dere da :)

Har hun mye låsninger? Hvilke symptomer hadde hun? Mage? Min ligger i bananform på venstre side nesten hele tiden.. Vi har oppfølging av fysio og gjør noen øvelser, men vurderer kiro eller manuellterapeut :) er også endel sint på puppen nå for tiden :( bedre når jeg brukte tvillingstillingen i sted :)

Får du gjort regnskapet?

Ja, det ble tidlig morgen.. Bruker som regel å sove videre men ikke i dag!

Hun har hatt 3 låsninger, hvorav en veldig stor med ødem rundt! Ikke mye symptomer bortsett fra veldig mye grining.. Så derfor ville jeg sjekke hos kiropraktor. Nå var 2 av de borte mens den store er der enda men mye bedre.. Men nå har hun litt låsninger i den ene skulderen fått, så vi må være veldig bevisste på hvordan vi løfter..

Nei, gjør ikke det! Har fått ett nytt system som er helt håpløst... Irriterende!

Ja, det ble tidlig morgen.. Bruker som regel å sove videre men ikke i dag!

Hun har hatt 3 låsninger, hvorav en veldig stor med ødem rundt! Ikke mye symptomer bortsett fra veldig mye grining.. Så derfor ville jeg sjekke hos kiropraktor. Nå var 2 av de borte mens den store er der enda men mye bedre.. Men nå har hun litt låsninger i den ene skulderen fått, så vi må være veldig bevisste på hvordan vi løfter..

Nei, gjør ikke det! Har fått ett nytt system som er helt håpløst... Irriterende!
Uff, stakkar lille vennen :( bra hun er på bedringens vei :)

Trenger er ikke være noe du har spist, men kan være greit å være obs på det.

Var litt skeptisk til hvitløk, men leste at det kunne skje at de drakk mer hvis mor har spiste det. Og kan se sånn ut her
da var det sikkert luft smerter...jeg synes det er vanskelig å vite om hva hun har reagert på..

Hello laidies!

Så er det en ganske forsinket 6 ukerskontroll for meg om ikke lenge...[/QUOTE

har vært lite søvn her også.. jenta har vært så urolig og kavete i natt. Skal begynne med fysio med jenta . hun har favorittside og er litt skjev så de lurer på om det kan være noe i nakke el rygg. Jeg har også tenkt på kiropraktor men har vært litt skeptisk til det. Er du fornøyd med kiro til den lille??

da var det sikkert luft smerter...jeg synes det er vanskelig å vite om hva hun har reagert på..
Samme her, men brus og melk er testet ut her. Han får vondt nesten med en gang hvis jeg drikker det..

Det med hvitløk skal jeg teste igjen, kan ser ut som han drikker mer/lenge av gangen da :O

Back
Topp