Hun blir sikkert strålende fornøyd med ny sengVis vedlegget 153536
Skal spørre mine besteforeldre om hjelp til å hente denne sengen og overraske jenta vår med ny sengvi må rydde plass til klærne hennes i klesskapet
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun blir sikkert strålende fornøyd med ny sengVis vedlegget 153536
Skal spørre mine besteforeldre om hjelp til å hente denne sengen og overraske jenta vår med ny sengvi må rydde plass til klærne hennes i klesskapet
![]()
Godt nyttår ♡Godt nytt år alle sammen ♡
/sent ute
Noen nyttårsforsetter på gang?![]()
![]()
Sliten liten jente hunVis vedlegget 153526
Hun sovnet igjen hun :O sliten stakkarsførst oppe til halv 5 før nyttårsaften sov en time og var oppe til 3-4 tiden idag. Godt å få sove og mor får frokost på sengen etterpå
![]()
Godt nyttår! Håper du hadde en flott dag igårGodt nytt år alle sammenHåper dere alle hadde en flott dag i går
![]()
Godt nyttår ♡
Nja. Hakke satt meg noen. Men skal i form, så må vel bli det da. Har du?![]()
Nei, egentlig ikke meg heller. Glemmer de av så fort de er satt. Men har uansett mål om at iår skal jeg ned i matchvekt.Setter meg aldri nyttårsforsetter
Fant ut for mange år siden at det ikke var helt meg![]()
Ikke santSå finda blir nok frøkna glad... Alltid stas med ny seng
![]()
Får skrive for en måned av gangen - så slipper dere sitte så ofte med det!![]()
Ikke i det hele tattIkke dum start på året nei![]()
Godt nytt årGodt nytt år alle sammen ♡
/sent ute
![]()
Flott sengVis vedlegget 153536
![]()
Ikke santHun blir sikkert strålende fornøyd med ny seng![]()
Godt nytt år
Jeg skal være flink å fortsette jevnlig trening! Du da?![]()
Jepp så lar hun bare sove en time til om henne trenger detSliten liten jente hunmen søvn er godt ja
![]()
Huff da, ikke lett å skjønneNå er juletreet ute av stua. Men en trist 3 åring kommenterte: stakkars tre , det er jo kaldt ute.
Han glemmer nok det når ballongene til storebrors bursdag i morgen kommer opp.
Håper det blir et bra skravle årTakk, gleder meg til å tilbringe mye tid her inne sammen med dere![]()
Ikke lett å finne roen med disco i magen neiNeida, forsåvidt ingen dårlig natthadde en fin, men rolig feiring med familie, men har en stadig voksende gravidmage som ikke sammarbeider så mye om sovestillinger... Haha... Og en liten inni der som absolutt ikke ville avslutte nyttårsfesten når jeg var klar for det
og så har vi liksom bare oss selv å tenke på enda og dermed har vi snudd døgnet ganske kraftig i jula og det har bare blitt senere og senere kvelder... Må vel en drastisk omveltning til iløpet av 2016 tenker jeg
![]()
Ikke de store nyttårsforsettene her... Det har jeg gitt opp for lenge siden... Men ære være de som kan sette seg slike og holde de![]()
Hehe...ja det er enklest å lykkes medHøres ut som et greit forsett! Å fortsette med noe du alt gjør
Næh, jeg pleier aldri ha forsetter![]()
Ingen nyttårsforsetter, hurraGodt nytt år alle sammen ♡
/sent ute
![]()