Skravletråd

Mannen protesterte på restemiddag i går, så da ble det lite julete lasagne:) hehe. Rester i dag i stede. Er lite innom skravletråden for tiden, så henger ikke med merker jeg. Leser litt her og der:p har alle en fin romjul?:)

Det er jo kjempegodt det da :)
Ja bare bra her :) Litt sliten, har skjedd mye og har en sykdom som gjør at jeg ikke har så veldig mye å gå på før jeg blir sliten :) Får besøk i dag også :) Koselig. og snuppa har sovet veldig bra i det siste, det hjelper! Selv om hun kava fælt i går kveld.. men da hun endelig sovna sov hun godt :)

Har dere en fin jul?

Sløv dag på oss - sett på Home, strikket litt mens guttene sov.

Ironisk nok våknet han sekundet kroppen min bestemte det var tid for do... :/

Hehe typisk :)

Åh, jeg savner å strikke.. Kan nok gjør det litt snart :) Hva lager du?

Da har jeg fått dusja og rydda litt, fått på en maskin med klær og pakket inn en forsinket julegave + to bursdagsgaver til storebror! Nå er det bare 9 dager til bursdag :o (har en som teller ned ja ;))
Får besøk etterpå. Snuppa sover fremdeles

Må kjøpe mer d-dråper, her er det nesten tomt gitt..

Fått på oppvaskmaskinen også :D Nå har jeg bare et fjell av klær i trappa som skal legges på plass :P

I går skulle vi ha fiskeboller! Så lager jeg saus, har oppi kraften så åpner jeg pakken helt og bare.. æsj.. de var sure!! Det har jeg aldri opplevd før :o Og de hadde mange dager igjen før de skulle gå ut på dato.. Uhh dårlig!

Back
Topp