Skravletråd desember

Grøten står i ovnen, og hele familien sitter i pysjen.
Litt gaveinnpakking gjenstår, få pakkene under treet, dusje og pynte hele gjengen, lage middag. Ja, må vel være i rute da?
To av kveldens fem gjester kommer allerede til grøten. Resten kommer til middag i 16:30-tida.
Høres perfekt ut:D
Nyt dagen og kvelden!❤️

Hei hei jenter :D fødsel på gang rundt juletider må være beste gaven da :D masse lykke til Sara :)

Håper du får sovet litt på dagen kengu :)

Ellers våknet vi til normal tid og Theo dulter meg ❤️ avventer å sjekke brun utflod. Ikke kommet noe mer. Skal på riksen om 2 dager og 23 timer :p her slapper vi av i sengen og skal snart stå opp å sette på tven med masse supert :D
Håper dere får en koselig julaften❤️

God bedring til hunden:)
Jeg var på jobb, laget julestrømper til barna, rullet marsipan og koste i sofa:)
God jul!
så koselig:) joda hunden går på morfin og ser ut til å ta til seg medesinene og bli bedre. veldig blank i øyene dåg ;P

Da skal jeg og snuppa sove litt :)

Mamma sov på stua :p her i huset så sover mamma og stefaren min på hvert sitt rom (fordi han snorker) så har vi tatt rommet hans :p men hey vi har tv på rommet så vi overlevde :D
Aah. Sånn sett :p da skjønner jeg :)

Dersom jeg kommer igang sånn mellom 13-14 og 20 så går det hjemme, jm går av vakt kl 15, men 21 må vi møte på sykehuset for blodprøve og vurdering av igangsettelse, så det bør helst komme rier snart....
Oioi, lykke til!
Hadde vel vært kjekt å ikke bli født i dag, men det får man dessverre ikke styrt. ;-)

Kalkun er i ovnen, prøver desperat å få mini til å sove litt slik han ikke blir overtrøtt kl 4. Og slik jeg får dekket bordet. Gubben har ett håp om å rekke innom graven til foreldrene før gjestene kommer 15.30. Men det ser spøke ut hvis mini ikke vil sove. Da blir det ikke særlig jul her ihvertfall

Dersom jeg kommer igang sånn mellom 13-14 og 20 så går det hjemme, jm går av vakt kl 15, men 21 må vi møte på sykehuset for blodprøve og vurdering av igangsettelse, så det bør helst komme rier snart....
Får du føde hjemme når det er så lenge til termin da?

Back
Topp