Herlig med favoritttante!Absoluttog hun er supertanta, så frøkna mi ler og gliser når hun ser henne
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig med favoritttante!Absoluttog hun er supertanta, så frøkna mi ler og gliser når hun ser henne
![]()
God dag og god jul til deg også!Goood morgen! Og god jul![]()
Mmm....gule bomber!Må hvert år... Er jo tradisjonSå ble på youtube mens jeg dyppa de gule bombene i sjokolade
![]()
Godmorgon till deg og ha en riktigt fin og fredfull julGoood morgen! Og god jul![]()
Høres perfekt utGrøten står i ovnen, og hele familien sitter i pysjen.
Litt gaveinnpakking gjenstår, få pakkene under treet, dusje og pynte hele gjengen, lage middag. Ja, må vel være i rute da?
To av kveldens fem gjester kommer allerede til grøten. Resten kommer til middag i 16:30-tida.
Håper dere får en koselig julaftenHei hei jenterfødsel på gang rundt juletider må være beste gaven da
masse lykke til Sara
![]()
Håper du får sovet litt på dagen kengu![]()
Ellers våknet vi til normal tid og Theo dulter megavventer å sjekke brun utflod. Ikke kommet noe mer. Skal på riksen om 2 dager og 23 timer
her slapper vi av i sengen og skal snart stå opp å sette på tven med masse supert
![]()
Det er hun som er her mest så ikke rart hun er mest kjent for Linnea miHerlig med favoritttante!![]()
Good julGod jul!
Ingen jul uten tre nøtter til askepott ;-)
Hvorfor må dere holde dere på rommet?Yes! Nå begynner folk å våkne herkjedelig å holde seg på rommet med lille selv om vi har alt vi trenger her
![]()
Vi får nok detHåper dere får en koselig julaften![]()
Mamma sov på stuaHvorfor må dere holde dere på rommet?![]()
så koseligGod bedring til hunden
Jeg var på jobb, laget julestrømper til barna, rullet marsipan og koste i sofa
God jul!
Aah. Sånn settMamma sov på stuaher i huset så sover mamma og stefaren min på hvert sitt rom (fordi han snorker) så har vi tatt rommet hans
men hey vi har tv på rommet så vi overlevde
![]()
Oioi, lykke til!Dersom jeg kommer igang sånn mellom 13-14 og 20 så går det hjemme, jm går av vakt kl 15, men 21 må vi møte på sykehuset for blodprøve og vurdering av igangsettelse, så det bør helst komme rier snart....
Takk det samme :-DGood jul![]()
Får du føde hjemme når det er så lenge til termin da?Dersom jeg kommer igang sånn mellom 13-14 og 20 så går det hjemme, jm går av vakt kl 15, men 21 må vi møte på sykehuset for blodprøve og vurdering av igangsettelse, så det bør helst komme rier snart....