Skravletråd desember

Det kan du si...

Plan :

Stå opp.
Pakke det mest nødvendige i tilfelle vi ikke får reise hjem.
Spise frokost med ungene gitt at de våkner innen rimelig tid.
Informere svigermor når hun/ungene våkner.
Mannen fester bilsetet.
Jeg må feste trådene på babyteppet, og hentedressen ble ikke ferdig, hun får låne søsteren hentesett.

Vannet har nemlig gått. I alle fall antar jeg det, det er det jeg må inn på føden og sjekke. For jordmoren som jeg har avtale om hjemmefødsel med begynner på tidligvakt om tre minutter og har ingen som vil ta vakten hennes i dag selvfølgelig. Hun har ikke beredskap for meg helt enda. Jeg har jo 17 dager til termin.

Ikke rier, bare milde i så fall, mest som plagsomme kynnere å regne.

God jul.
Oj så spennende
Lykke til

Grøten står i ovnen, og hele familien sitter i pysjen.
Litt gaveinnpakking gjenstår, få pakkene under treet, dusje og pynte hele gjengen, lage middag. Ja, må vel være i rute da?
To av kveldens fem gjester kommer allerede til grøten. Resten kommer til middag i 16:30-tida.

Heihei.

Joooda. Det går. Men hodepinen forsvinner ikke for å si det slik. Høylytt svigermor som jatter om og om igjen om samme ting. *gjesp*
Og huset er litt brakke. og måtte kjøpe vann på flaske for å ha vann til mme'en :O det var gult..

Såå.. er bare her til rundt 2 juledag tror jeg. Så stikker vi enten hjem eller til søstra mi en tur.

Mye igjen som må gjøres?
Herregud, jeg hadde fått helt fnatt..

Yes! Nå begynner folk å våkne her :p kjedelig å holde seg på rommet med lille selv om vi har alt vi trenger her :)

Hei hei jenter :D fødsel på gang rundt juletider må være beste gaven da :D masse lykke til Sara :)

Håper du får sovet litt på dagen kengu :)

Ellers våknet vi til normal tid og Theo dulter meg ❤️ avventer å sjekke brun utflod. Ikke kommet noe mer. Skal på riksen om 2 dager og 23 timer :p her slapper vi av i sengen og skal snart stå opp å sette på tven med masse supert :D

Det kan du si...

Plan :

Stå opp.
Pakke det mest nødvendige i tilfelle vi ikke får reise hjem.
Spise frokost med ungene gitt at de våkner innen rimelig tid.
Informere svigermor når hun/ungene våkner.
Mannen fester bilsetet.
Jeg må feste trådene på babyteppet, og hentedressen ble ikke ferdig, hun får låne søsteren hentesett.

Vannet har nemlig gått. I alle fall antar jeg det, det er det jeg må inn på føden og sjekke. For jordmoren som jeg har avtale om hjemmefødsel med begynner på tidligvakt om tre minutter og har ingen som vil ta vakten hennes i dag selvfølgelig. Hun har ikke beredskap for meg helt enda. Jeg har jo 17 dager til termin.

Ikke rier, bare milde i så fall, mest som plagsomme kynnere å regne.

God jul.
Så kjipt at det ikke blir hjemmefødsel likevel. masse lykke til.

Så kjipt at det ikke blir hjemmefødsel likevel. masse lykke til.
Dersom jeg kommer igang sånn mellom 13-14 og 20 så går det hjemme, jm går av vakt kl 15, men 21 må vi møte på sykehuset for blodprøve og vurdering av igangsettelse, så det bør helst komme rier snart....

12 min til tre nøtter til askepott begynner :D da er det mobilfri fra meg i dag frem til vi er hjemme igjen :)

Back
Topp