Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sykt godtMmm....gule bomber!![]()
Hoho signerer det med søvnen! Her sov hun særdeles lite. Skal prøve å legge henne når vi skal spise, ellers får vi spise på skiftKalkun er i ovnen, prøver desperat å få mini til å sove litt slik han ikke blir overtrøtt kl 4. Og slik jeg får dekket bordet. Gubben har ett håp om å rekke innom graven til foreldrene før gjestene kommer 15.30. Men det ser spøke ut hvis mini ikke vil sove. Da blir det ikke særlig jul her ihvertfall
Han sov en liten halvtime så satser på at det holder så han klarer seg til han skal legge segHoho signerer det med søvnen! Her sov hun særdeles lite. Skal prøve å legge henne når vi skal spise, ellers får vi spise på skift![]()
Min sover nåHan sov en liten halvtime så satser på at det holder så han klarer seg til han skal legge seg![]()
Hvordan går det??Takk for det.
Har hatt litt problemer med det har ogsåEn ny time brukt på legging av frøkna. Hun blir fort sliten av alle inntrykkene, men finner ikke roen :/
Dee er ikke hjemme heller i jula?Har hatt litt problemer med det har også
Er det ikke typisk?. Nå kommer snart gjestene her. Spent på hvordan det går med legging av mini i kveld om han reagerer på at vi har besøk. Han er i en periode hvor det ikke skal mye lyd til fra stuen før han reagerer når vi legger han. Heldigvis lite problemer etter han er sovnet men kan fort ta lenger tid enn vanlig om han hører mye støy og bevegelse fra stuenMin sover nåfår se hvor lenge hun sover
stefaren min hører så dårlig så mamma snakker så høyt her! Vekker jo baby J
Tror jeg har hysjet på henne 100 ganger![]()
Vi er heldigvis veldig få. Men her så liker vi å ta ting med roEr det ikke typisk?. Nå kommer snart gjestene her. Spent på hvordan det går med legging av mini i kveld om han reagerer på at vi har besøk. Han er i en periode hvor det ikke skal mye lyd til fra stuen før han reagerer når vi legger han. Heldigvis lite problemer etter han er sovnet men kan fort ta lenger tid enn vanlig om han hører mye støy og bevegelse fra stuen
Her er vi også få, kun foreldrene mine og broren minVi er heldigvis veldig få. Men her så liker vi å ta ting med roså håper det går greit med legging av baby J
vi var allerede etter skjema på legging i går. Vil ikke skli helt ut i julen
![]()
Fortsatt ikke rier med futt iHvordan går det??
Er hos mammaDee er ikke hjemme heller i jula?
Oi, har du rier, så spennendeFortsatt ikke rier med futt i
Vel. Nå begynner det forhåpentligvis å ta seg opp, jeg har jo på en måte frist nå om en god time, klokka ni må jeg møte på sykehuset for å vurdere igangsettelse om det ikke kommer igang av seg selv, vannet gikk i går kveldOi, har du rier, så spennende