Skravletråd desember

så var det jul i stua "julefreden" varer ikke lenge nå, for snart kommer gjestene inn, men fy så varm det er her... lol

Kalkun er i ovnen, prøver desperat å få mini til å sove litt slik han ikke blir overtrøtt kl 4. Og slik jeg får dekket bordet. Gubben har ett håp om å rekke innom graven til foreldrene før gjestene kommer 15.30. Men det ser spøke ut hvis mini ikke vil sove. Da blir det ikke særlig jul her ihvertfall
Hoho signerer det med søvnen! Her sov hun særdeles lite. Skal prøve å legge henne når vi skal spise, ellers får vi spise på skift :p

Han sov en liten halvtime så satser på at det holder så han klarer seg til han skal legge seg :-)
Min sover nå :) får se hvor lenge hun sover :p stefaren min hører så dårlig så mamma snakker så høyt her! Vekker jo baby J :o
Tror jeg har hysjet på henne 100 ganger :p

En ny time brukt på legging av frøkna. Hun blir fort sliten av alle inntrykkene, men finner ikke roen :/

Min sover nå :) får se hvor lenge hun sover :p stefaren min hører så dårlig så mamma snakker så høyt her! Vekker jo baby J :o
Tror jeg har hysjet på henne 100 ganger :p
Er det ikke typisk?. Nå kommer snart gjestene her. Spent på hvordan det går med legging av mini i kveld om han reagerer på at vi har besøk. Han er i en periode hvor det ikke skal mye lyd til fra stuen før han reagerer når vi legger han. Heldigvis lite problemer etter han er sovnet men kan fort ta lenger tid enn vanlig om han hører mye støy og bevegelse fra stuen

Er det ikke typisk?. Nå kommer snart gjestene her. Spent på hvordan det går med legging av mini i kveld om han reagerer på at vi har besøk. Han er i en periode hvor det ikke skal mye lyd til fra stuen før han reagerer når vi legger han. Heldigvis lite problemer etter han er sovnet men kan fort ta lenger tid enn vanlig om han hører mye støy og bevegelse fra stuen
Vi er heldigvis veldig få. Men her så liker vi å ta ting med ro :p så håper det går greit med legging av baby J :) vi var allerede etter skjema på legging i går. Vil ikke skli helt ut i julen :p

Da er vi snart klare for å dra :) 9 min så er det på med jakker og sko. Masse god jul og kos dere :D ❤️

Gleder meg til ribbe middag om 45 min :D
Ønsker dere alle ei riktig god jul ♡

Mannen pakker inn gavene mine nå.... Hater å ligge etter skjema :p er det baby i hus er det noe annet. Da er vi før tiden da :p

Vi er heldigvis veldig få. Men her så liker vi å ta ting med ro :p så håper det går greit med legging av baby J :) vi var allerede etter skjema på legging i går. Vil ikke skli helt ut i julen :p
Her er vi også få, kun foreldrene mine og broren min:-). Akkurat nå har han fått gavene sine og det var tydeligvis gøy;-)

Oi, har du rier, så spennende
Vel. Nå begynner det forhåpentligvis å ta seg opp, jeg har jo på en måte frist nå om en god time, klokka ni må jeg møte på sykehuset for å vurdere igangsettelse om det ikke kommer igang av seg selv, vannet gikk i går kveld

Back
Topp