Skravletråd desember

Heihei.

Joooda. Det går. Men hodepinen forsvinner ikke for å si det slik. Høylytt svigermor som jatter om og om igjen om samme ting. *gjesp*
Og huset er litt brakke. og måtte kjøpe vann på flaske for å ha vann til mme'en :O det var gult..

Såå.. er bare her til rundt 2 juledag tror jeg. Så stikker vi enten hjem eller til søstra mi en tur.

Mye igjen som må gjøres?
Ææh gult vann :o

Haha har vi samme svigermor? Gud så mange likheter vi har :p men det har vi jo funnet ut tidligere ;) først barn og så svigermor! Hva blir det neste :o

Ææh gult vann :o

Haha har vi samme svigermor? Gud så mange likheter vi har :p men det har vi jo funnet ut tidligere ;) først barn og så svigermor! Hva blir det neste :o
Lik gubbe kanskje? :p hahaha :p

Men svigermødrene våre er skummelt like altså!:O

Hei alle sammen, en stressa daim stikker innom for første gang på flere dager, som frisør før jul hadde jeg enda mindre mindre tid før jul enn jeg trodde :p
Men nå, er det ferie endelig. Alt huslige er gjort og jeg skal snart legge meg, og i morgen er den store dagen når tuppa får vite at hun skal bli storesøster :)
Masse lykke til :) så moro :D

da var juletreet pyntet
håret fikset til jul
pakkene lagt ut
lutefisken blitt spist

vært på vetrinær besøk da hunden hostet veldig stygt, han fikk hostesaft og masse kos.
hvordan har dagen vært for dere?
God bedring til hunden:)
Jeg var på jobb, laget julestrømper til barna, rullet marsipan og koste i sofa:)
God jul!

Høres likt ut. I det siste har hun og begynt å våkne rundt 5. Og holder det gående om hun ikke får komme mellom oss og sove i armkroken.
De vet hva de vil disse små;-). Trøster meg med at det er for en periode og de ikke er slik alltid selv om det hadde vært greit med litt mer søvn

God morgen damer :) tidlig oppe jeg! Fikk ikke sove. Mann og barn sover å her ligger jeg lys våken :p

God jul alle sammen

Back
Topp